Legyenek erősek, hiszen ez az út nem egyszerű, de az olvasók kedvessége és biztatása mindent megér~ Interjú Ella Steel Írónővel!

Nemrég megismertem egy csodálatos embert. Egy jószívű, aranyos, kedves barátot. Aztán kiderült, hogy írónő! :) Nem hagyhattam ki, csináltam egy interjút vele! :D 



1. Mesélj egy kicsit magadról. Ki Ella Steel?

Hűha… ez egy nagyon jó kérdés. Talán ő az igazi énem, aki levetkőzte az ismerőseim, által rám aggatott álarcokat. Úgy gondolom, sokan hagynák el az állukat, ha megtudnák, hogy miket írogat az egykori csendes kislány, jobban mondva a még mindig csendes „kislány”. Ezt az énemet eddig csak a férjem és anyukám ismerte. 

2. Hogy jött a névválasztás?

A névválasztás egészen könnyen ment. Mint, már sokan tudják, a bátyámnak is van egy megjelent könyve, itt jön a reklám: A tűzgyermek és a szellem címmel, amiben én is szerepet kaptam. A nevem pedig Acél Ella benne. Mivel hatalmas angoltudásnak vagyok a birtokában, így a biztonság kedvéért meg kellett néznem, hogy hogy írjuk angolul az acélt. És mivel tetszett az eredmény így lettem Ella Steel. 

3. Hogyan talált rád az írás? Volt valami oka, hogy írni kezdtél vagy csak csupán hobbiból?

Igazából nem régen lettem könyvmoly, de már előtte is foglalkoztatott az írás gondolata. A mai világban szerintem egészen különlegesnek számít, ahogy a férjemmel összejöttünk. Ezért a gyerekek számára papírra vetettem, hogy meglegyen, és ne felejtsem el az apróbb részleteket. Amikor olvasni kezdtem sokszor elgondolkoztam rajta, hogy hogy lehetne ezt beültetni egy regénybe. Aztán ez itt sokáig el is akadt, nem volt semmi használható ötletem. 

4. Nemrég jelent meg első könyved a Sors-Döntő. Gondolom izgulsz a visszajelzésektől. Milyen érzések kavarodnak benned?

Igen, nagyon izgulok. Habár már jó páran olvasták, továbbra is félek, hogy hagytam benne valami olyat, amitől értelmetlen lesz. Persze tudom, hogy nekem sosem lesz 100%-os, de törekedtem belőle kihozni a maximumot bár az az igazság, hogy már most tudnám plusz jelenetekkel bővíteni. Mivel ez a férjemről és rólam szól, elég egy vicces szituáció itthon és azt máris tenném is bele a történetbe. 




5. Nagy szerepet tölt be a zene a regényedben. Hogy-hogy ehhez a témához nyúltál?

Ez egészen egyszerű. Egyik este itthon üldögéltem a gyerekekkel. A bátyám küldött egy youtube-os videót egy pasiról, aki Disney zenéket rockosít. Ő énekel, dobol, gitározik, mikor mit kíván a dal. Annyira megfogott a pasi lazasága és hangja, hogy valami kipattant a fejemből. Evan beszélni kezdett. Haley megszólalásig sem kellett sokáig várni. Elindultam kimosni a kádat a gyerekeknek, és ahogy behajoltam a kádba, rögtön megszólalt. (És ez alátámasztja a gyerekkoromban oly sokszor megkérdőjelezett vers/történet elemzést, amit tanítottak. Nem lehet tudni, hogy egy történet éppen hogy és miért, mikor született) Innentől kezdve nem volt megállás. A rock vonal maradt és egyre több zenét találtam, amik újabb és újabb jeleneteket ihlettek, vagy éppen kiegészítették a már meglévőeket. 




6. Mesélj a könyvedről! Mi a célod vele? 

Igazából, sok olyan mondanivalót rejtettem el benne, ami sokak számára segítséget nyújthatnak, ha engedik, ha felismerik, amit mondani akarok. A szereplőim sokszor kerülnek olyan helyzetbe, ahol sokan feladnák vagy új utat keresnének, de ők addig küzdenek, amíg mégis sikerül a legjobbat kihozni az adott helyzetből. Ők nem szuperhősök, mindennapi emberek, mindennapi problémákkal. 

7. Mit javasolsz a hozzád hasonló kezdő íróknak?

Amíg van ötletük és ihletük írjanak. Ne adják fel az első akadálynál! Legyenek erősek, hiszen ez az út nem egyszerű, de az olvasók kedvessége és biztatása mindent megér. Bár én még nem érzem magam írónőnek, de máris tudom, hogy mennyit jelent az olvasók támogatása és az, hogy várják a könyvedet. 

8. Hol lehet rád találni? Vezetsz blogot, face-oldalt vagy molyos profilt?

Facebookon van a szerzői oldalam: Ella Steel
A moly rejtelmeiben pedig most próbálok elmerülni. :) 


Köszönöm az interjút Ella, és alig várom, hogy végre olvashassam a könyvet.  ❤



You Might Also Like

0 megjegyzés