GAME OF THRONES BOOK TAG!

Több bloggernél is láttam ezt a book taget, így gondoltam én is megcsinálom, hátha akadnak még GOT rajongó olvasóim, akiknek szintén kedvük van kitölteni :) Köszönöm a kihívást drága barátnőmnek, Barbinak <3


ELSŐ RÉSZ: KÖNYVES KÉRDÉSEK

"Mi nem vetünk." 
- Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni.


Hmm...elég kapós kérdés. Mindenesetre ez a könyv Kristen Proby: Tarts velem!  című könyve.

"Tűz és vér." 
- Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled.


Mindenképpen E. Lochart: A hazudósok című könyvét tudnám mondani. Viszont még Tabitha Suzuma: Forbidden könyvét is szeretném iderakni :) Mindkettő nagyon határozott, csodálatosan megírt, igazán kemény könyv. Eszméletlenek.

"Közeleg a tél." 
- A kedvenc téli olvasmányod.



Nincs kifejezett téli olvasmányom :)

"Család. Kötelesség. Becsület." 
- Egy könyv szoros családi kötelékekről.


Colleen Hoover: Slammed (Szívcsapás) című könyve jut eszembe elsőként :)

"Erőssé növünk." 
- Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad, meglepően tetszett.

Egyszerűen annyira ódzkodtam ettől a könyvtől, mint a pókoktól. Aztán? Kellemesen csalódtam. Imádtam végül :) ---> Egy sötétebb mágia

"Miénk a harag." 
- Egy könyv, amitől dühös lettél.

Baráth Viktória: Első tánc. Imádni akartam, szeretni akartam. Nem sikerült :(

"Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik." 
- Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz.


Anne L. Green: A remény hajnala. Imádom, bárhol, bármikor. <3

"Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát." 
- Egy könyv, aminek úgy érzed, adósa vagy.


R. Kelényi Angelika: Az agyam eldobom. A könyv egy nehéz időszakomon segített át. Mindig emlékezni fogok rá, és nem egyszer fogom még kezembe venni.

MÁSODIK RÉSZ: RAJONGÓI ELKÉPZELÉS

Melyik karaktert szeretnéd a Trónok harca nyerteseként látni, azaz ki üljön a végén a Vastrónon?

Őszintén? Fogalmam sincs. Szeretném ha béke lenne, de ez egy uralkodó nélkül lehetetlen. Mindenesetre azt szeretném, ha valamilyen módon a Targaryen vér csörgedezne az ereiben :D

Szerinted melyik karakter fog a sorozat végéig élve maradni, és ki fog időközben meghalni? Kit szeretnél továbbra is élve látni?

Sokan fognak meghalni, nagyon sokan. George R. R. Martinról beszélünk. Nagyon szeretném, ha Tyrion, Jon és Dany. Viszont lehetetlennek tartom. Annyira nem lehet tudni. Olyan csavarokat fogunk kapni, hogy belegondolni sem merek.  All men must die.

HARMADIK RÉSZ: MI LENNE VELEM A TRÓNOK HARCÁBAN?

Nyernél, vagy meghalnál?

Túlélném :D Barbi és Daario segítene --> ;)

Melyik házba tartozol?

Hááát. Szívem a Targaryen-ház felé húz. Igen, az ő házukat erősítem :)

Ha Te is kedvet kaptál a Tag kitöltéséhez, nyugodtan :D 


You Might Also Like

0 megjegyzés