A Pellengére állított Írónő! Lázadnak a Karakterek! Alexander Cross 2#

Interjúsorozatunk második vendége az Eltitkolt múlt híres-nevezetes Alexander Crossa. Egy élmény volt a beszélgetés, remélem Nektek is elnyeri majd tetszéseteket! 


Alex: Hát kedves írónő, nekünk van miről elcsevegnünk. Először is, nem érzed úgy, hogy kiheréltél? Bulik, nő, szabadság. Éltem az életem, majd egyik napról a másikra könyörtelenül elvettél tőlem mindent!

Anne: Nem. Nem érzem úgy. Sokkal inkább gondolom, hogy férfit alkottam belőled. Egy szerethető egyéniséget. Komoly kapcsolatra vágytál? Megkaptad. Nincs miért reklamálnod!


Alex: Egy kicsit idiótán érzem magam. Komolyan bedőltem egy hazug nőnek? Milyen vak és naiv férfit csináltál te belőlem?


Anne: Én nem fogalmaznék ilyen drasztikusan. Nem érzed úgy, hogy sokkal inkább egy kötelességtudó férfit neveltem belőled? Nem hiába teremtettem Aident sem. Őt miattad, érted teremtettem. A próbatételek, melyeket a nyakadba varrtam csak erősítetek. Te nem így érzed?

Alex: Ahogy vesszük. Aiden. Hmm, jó hogy szóba hoztad. Egy gyerek. Lett volna hozzád akkoriban egy-két keresetlen szavam. Volt egy két cikis élményem. Jól meggondoltad te ezt?

Anne: Alaposan. Te is a nagy gyerek voltál/vagy. Pont ezért tisztában voltam vele, remekül kijöttök majd egymással. Így is lett.

Alex: De akkor is, egy golyót eresztettél belém, a romok alá temettél az isten szerelmére! Tudod, hogy fájt az?


Anne: Csak alacsony a fájdalomküszöböd. Ki is nyírhattalak volna. Nem tudom feltűnt-e neked, de nem egy olyan nővel ülsz szemben, aki a nyálas, LOVE sztorikat kedveli. Rossz kezekbe kerültél. Kellett valami izgalom.

Alex: Ha jól meggondoljuk egy szexistent csináltál belőlem. Minden nő tapadt rám. Na, ezért mondjuk hálás vagyok.


Anne: Hát, kedves Alex, biztos neked is feltűnt, hogy ez nem Ruth, a narancsbőrrel küszködő tehenészlány és a büdös szájú, sörhasú Quasimodo története a szénakazalban. Én szerethető karaktereket alkotok. Olyanokat, amelyek az én szívemet is megdobogtatják.

Alex: Szóval azt akarod mondani, belém zúgtál?


Anne: *hevesen ellenkezve* Jaj, dehogyis! Na jó csak egy kicsit...




Alex: És mit szólsz a fiamhoz? Ő is jó parti, nem gondolod? Apja-fia!- büszkélkedett.


Anne: Ő a legjobb! Őt magamnak teremtettem – kacsintott Anne.

Alex: Na…- mosolygott Alex.


Az interjú után még beszélgettünk, Alex és Lexie nagyon barátságosak voltak. Készült közös kép is, sőt aláírt Eltitkolt múlt példányok is 😉 

Kíváncsi vagy mi történt egy héttel ezelőtt? --> Matt Johnson <--- Kattints és megtudod ;) 

You Might Also Like

0 megjegyzés