A 100. bejegyzés! + NYEREMÉNYJÁTÉK!

2016 július 9-én megnyitotta kapuit a blog, és még mindig nem hiszem el, hogy egy év alatt mennyi fejlődésen mentünk keresztül. A nyár szinte bejegyzés nélkül telt, valahogy nem éreztem magaménak a blogolást. Aztán télen megint elkezdtem, és azóta az életem részévé vált. Imádok írni nektek, és nagyon jó érzés, amikor valakitől pozitív visszajelzést kapok :)
Eltelt 9 hónap a rendszeres blogolásom kezdete óta és lassan elérjük az 50 000 oldallátogatást, az 500 like-ot Facebookon. Nagyon szépen köszönöm az olvasóimnak, hogy mindig visszatérnek ide :) 
Összeállítottam egy kis videót az eltelt évről, pillanatokról. :) 


JÁTSSZUNK!


A játék lényege, hogy a videóban elvétve vannak képek, plakátok, amin a blog neve szerepel. 

Hány darab van összesen a videóban? 

Ahhoz, hogy bekerülj a játékba kérlek:
1. a facebookon az eredeti bejegyzésben, hozzászólásban írd meg a választ :)
2. Like-old a bejegyzést!
3. és like-old a Bree világa oldalt :)

Sorsolás akkor lesz, ha elérjük az 500 Like-ot :)

A nyeremény! 

3 nyertest sorsolok ki, akik a képen látható könyvjelzőket fogják kapni, egy kis plusz ajándékkal ;) Anne L. Green dedikált könyvjelző+ egy csodaszép antik könyvjelző :)


Mindenkinek sok sikert kívánok! Remélem sokan jelentkeztek a játékra :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés