❗EREDMÉNYHIRDETÉS❗

Sziasztok!

Elérkezett a várva várt pillanat, szombat van és én hihetetlenül boldog vagyok. Mérföldkőhöz érkeztünk, igaz ez a sokadik, de akkor is a legnagyobb eddig. Elértük az 50 000 megtekintés a blogon, a Facebook oldalamon pedig az 500 Like-ot. Mérhetetlenül hálás vagyok nektek. Köszönöm a visszajelzéseket! Egy év alatt ennyi jót még nem kaptam, ennyi mindennek még nem örültem. Bízom benne, hogy kísértek ti is ezen az úton tovább :)
Nem is szaporítom tovább a szót...jöjjenek a nyertesek!
A sorsolásban segített az öcsém, és az unokahúgom :D 



Tehát:
Barbika Unatkozik
Pásztor Viola
Diósné Tóth Ildikó

Gratulálok! 72 órátok van, hogy Facebookon üzenetben jelezzetek nekem, ha ez nem történik meg, természetesen újra sorsolunk :) 
Akik nem nyertek ne búsuljanak, lesz még nyereményjáték! ;)




You Might Also Like

0 megjegyzés