L. J. Wesley: Afférok


Szex és alkohol… vagy alkohol és szex? Soha nem tudtam, melyik a fontosabb. Talán ti el tudjátok dönteni, ha elolvassátok a történeteimet.

Kiadó: Magán
Oldalszám: 47 oldal


3...2...1...
Szóval, azt se tudom, hogy hol kezdjem. Ja igen, megvan. 
Ha elolvasok egy könyvet, akkor azért olvasom, hogy kikapcsoljon. Utána levonom a következtetést, megkérdezem magamtól: Mit tanultam? Mivel lettem több? Mit akar üzenni nekem a történet? Mi volt az Írónak a célja ezzel? 


Na...most komolyan. Mi volt a cél? Mert én ezt nem értem.
Most még tekintsünk el attól, hogy mennyi hiba van a könyvben. Nézzük a történetet. Tehát van ez a csávó, aki imádja a nőket. Oké. Kocsmázik, részegedésig iszik, aztán reggel másnaposan egy idegen ágyban találja magát egy bombázóval. MII?
Lehet én vagyok nagyon nagyon indiszkrét, de basszus. A nőknek ennyire bejönnek az alkoholista pasik? Hogy még fel is viszik magukhoz, megszánják őket? Ez nagyon nem helyénvaló. Főleg mikor megjegyzi pár affér után, hogy neki (jobban mondva az apjának) mennyi pénze van. Hol van olyankor a hotel, meg a luxus? Szerintem oltári gáz bekéretni magad a nő lakásába. Megfordult a  világ, vagy mi van? Mint egy kissé barátságosabb mamahotel, bemész, megkapod, ha akarod, amit akarsz, sőőt ételt és fürdőt is. De arra nem vagy képes, hogy a nevét megjegyezd. Aztán viszlát jóvilág, jöhet a következő kaland.
Bogi története vágta ki nálam a biztosítékot. Tehát, ha a pasim agresszív és féltékeny, menjek át a barátomhoz - akire egyébként féltékeny a párom -  és feküdjek le vele, mert miért ne? NEM! 
A könyveknek tanítani kéne valamit! Egy pasi, aki még kiállni sem mer magáért, az alkohol az élete...de azért döglenek érte a nők? Kit akarunk átverni? Kinek jön be az ilyen férfi? Aztán mindezt egy betegségre fogni? Nem, ezt nem lehet. Egy ilyen komoly dolgot odadobni a végére...borzasztó! El sem tudom hinni, hogy is képzelte ezt az író.

Nem foghatsz mindent a betegségre! Nem mentség a tetteid alól. Ha beteg vagy, akkor küzdeni kell, nem pedig még jobban a föld alá ásni magad. De, kérlek! Szóljatok, ha nem így gondoljátok! 


"Az arca kicsit szögletes, de még pont nem túl szögletes."

"Nem ültünk be sehova, nem mentünk be sehova, csak mentünk, mentünk és mentünk."

Szóismétlések, központozási hibák, értelmetlen mondatok. Én nem vagyok író, de, ha egyszer az leszek, tuti nem adnék ki ILYEN művet a kezeim közül.
Ha nem vagy 1000%-san biztos a könyvedben, akkor miért adod ki? Hogy eggyel több legyen? Nem a mennyiség fontos, hanem a minőség! De azt hiszem, kezdünk elmenni a másik irányba. :( És ez mérhetetlenül elszomorít.

Értékelés:

Nem. Nem és nem. Nagyon nem!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Hahahahaha! Na ezen most jót derültem! Köszi, tuti nem veszem kézbe :D
    Ez egy szörnyeteg! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan :DDDDD Pedig érdekelt volna a véleményed drága :D

      Törlés