Blogprojekt II. #1

Projekthetem első résztvevője Barby, aki a Kitablar blogot vezeti :) Köszönöm a részvételt drága, és, hogy egy csodás barátnőt ismerhettem meg benned ❤


1. Mióta blogolsz? Pár mondatban összefoglalnád, miért csinálod és mi vezérelt arra, hogy könyves oldalt vezess? 

Hú, hát ez már nagyjából történelem, olyan régen volt. Kezdeném ott, hogy először volt jó néhány történetes blogom, mint az Édes élet, Finding each other és Áramlásban. De az írás mellett imádtam olvasni, és reménykedtem benne, hogy anyukámon kívül másokat is érdekelne a sok élményem, így megnyitottam a Kitablart, és elkezdtem az értékeléseket publikálni. Egy idő után kiadók is felkerestek ezzel kapcsolatban, azóta ezt csinálom és élvezem is.  Kikapcsol, és úgy érzem, nem szürke ettől az életem.

2. Ki vagy te? Jellemezd magad maximum 5 szóban ;)

Hiperaktív, könyvmoly, éneklésmániás, zenefan, szőke ciklon. 

3. Kedvenc ételed?

Bármi jöhet, ami édesség.  Nyammi.


4. Kedvenc italod?

Kávé és Coca cola, persze nem együtt. 

5. Kedvenc könyved? ( Csak egyet..na jó...kettőt. :D /Könyvsorozat is lehet)

Haha. Milyen kérdés ez? Nem különböztetem meg ilyen formában a könyveimet, mindet imádom. (Kivéve, amelyiket nem, de ez más kérdés. :D)

6. Kedvenc idézeted

"Mindegy hány falat építész magad köré, a zene, amit hallgatsz, úgyis elárulja, mit érzel " 
~ Zayn Malik

7. Hobbid a blogoláson kívül 

Olvasás, éneklés, gitározás, alvás. 


ˇKITABLARˇ

Köszönöm, hogy részt vettél a projektben! ❤



You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon tetszenek ezek a "blogprojektes" cikkeid. Egyre több blogger társamat ismerem meg jobban aminek nagyon örülök.:) Csak így tovább!
    Puszi Zsuzsiii ♥

    VálaszTörlés