Blogprojekt II. #2

Blogprojektem második résztvevője Bitten :) Én a Moly.hu közösségi oldalon ismertem meg :) Blogja a Könyvcápa birodalma néven fut :) 


1. Mióta blogolsz? Pár mondatban összefoglalnád, miért csinálod és mi vezérelt arra, hogy könyves oldalt vezess? 

Körülbelül 4 hónapja aktív a blogom. Azelőtt gondolataimat és benyomásaimat molyos profilomon olvashatták az érdeklődők. Az első értékelés kíváncsiságból született meg. Leginkább magam számára, de aztán „Bátor vagyok és kell a kritika.” alapon közszemlére tettem. Az oldalam jellege csak könyves élménybeszámolókra koncentrál. A napokban volt lehetőségem kipróbálni az interjúkészítést is, nagyon élveztem. Hogy miért csinálom?!Mert élvezem. Szeretek olvasni és jó érzés mikor jön egy visszajelzés, hogy hasonlóan vagy éppen másként látta az illető, adott alanyt. Lássuk be, szeretjük kibeszélni a könyveket.

2. Ki vagy te? Jellemezd magad maximum 5 mondatban ;)

Egy kíváncsi, bevállalós, különféle könyvstílusok felé egyre inkább nyitó 27 éves fiatal nő vagyok. Érzelmi alapon ítélek, rám gyakorolt hatást írom le. Értelmi és gondolati értékekre vadászom. Szoktam mondani: „Akarjon tőlem valamit a könyv.”

3. Kedvenc ételed?

Sztrapacska

4. Kedvenc italod?

Narancsos Cappy pulpy

5. Kedvenc könyved? ( Csak egyet..na jó...kettőt. :D /Könyvsorozat is lehet)

Molyként tudod Te is, ez gonosz kérdés. :D Mindenkit másért szeretek. Mivel bővítetted kettőre a lehetőségek számát, így:
- az egyik külföldi női kedvencem Jay Crownover, férfi Charles Martin
- a másik magyar női kedvencem Anne L. Green, férfi Juhász Gergely ;-)

6. Kedvenc idézeted:

Külföldi :

 „a tűz az arany próbája”  ~ Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa

Hazai: 

"Előtted a küzdés, előtted a pálya, 
Az erőtlen csügged, az erős megállja. 
És tudod: az erő micsoda? – Akarat, 
Mely előbb vagy utóbb, de borostyánt arat."  ~ Arany János

7. Hobbid a blogoláson kívül:

Szeretem a hideget és havat - mindent, ami hozzájuk köthető. Szeretem a régi kastélyokat és régies történeteiket, berendezéseiket. Különféle porcelánkészletek részletessége és igényessége lenyűgöz.  Típus független házak külseje és beltereinek elrendezése, tervrajzaik  - Szép Házak újságsorozat. 



Köszönöm, hogy részt vettél a projektben! :) ❤


You Might Also Like

0 megjegyzés