Nyereményjáték :)

Sziasztok! 

Mint tudjátok és észlelhettétek a Facebook oldalamon is nagy rajongója lettem Anne L. Green könyveinek, így nagyon szurkolok neki, hogy megnyerje 2017 év Aranykönyv díját! ❤
Ma levizsgáztam, és már csak egy hosszú nap vár rám júniusban, a szóbelik, de addig sem áll meg az élet! Készülök értékelésekkel, képekkel, zenékkel :) Remélem várjátok :) 

Íme a meglepetés! 
Drága írónőnk felajánlotta Eltitkolt múlt című könyvét nyereményjátékra!
Szeretném itt is megköszönni neki!❤ Azt hiszem, hogy Anne L. Green valóban egy kiemelkedő írónő, büszkék lehetünk rá és könyveire! Ha egyszer belecsöppensz az általa felépített világba, benne ragadsz és még többet akarsz! :) 

Rajtatok a sor! Ha még nincs a polcodon? Itt a lehetőség! Játsszatok velem! :) 

Ahhoz, hogy bekerülj a játékba csupán pár dolgot kell tenned.
-> Kövesd az Álomgyár kiadó Facebook oldalát!
-> Kövesd Anne L. Green Facebook oldalát!
-> Kövesd a bloghoz tartozó facebook oldalam !
-> Válaszolj a rafflecopter dobozban szereplő kérdésekre, majd találd ki melyik két Anne L. Green könyv idézetet raktam be a sorsolásba. ;)
-> Ezekután légy a blog követője :) 

Ha mindezekkel végeztél, kérlek hozzászólásba írd meg, hogy milyen néven követsz a blogon, hogy semmiképp ne legyen kavarodás a sorsolásnál :) 
Köszönöm, ha jelentkezel, mindenkinek sok sikert kívánok! ❤

(Csak Magyarországi címre postázok)


a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

30 megjegyzés

  1. Szia, köszönöm szépen a lehetőséget. Adrienn Bagány néven íratkoztam fel a blogra :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a lehetőséget! ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter Szandra Smidhoffer néven iratkoztam fel a blogra. :)Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia mindent megcsináltam köszönöm a lehetőséget. Lívia Botos néven iratkoztam fel. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a lehetőséget, bea nánási néven követem a blogod. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Merci néven iratkoztam fel a blogra, de a rafflecoptert Marsai Éva néven töltöttem ki.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Vanda Dán néven iratkoztam fel a blogra. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon szuper kis nyereményjáték, köszönöm a lehetőséget! Az interjúk nagyon tetszenek az oldalon.
    Takács Alexandra néven vagyok fent. :)

    VálaszTörlés
  9. szia!
    Várkonyi Rozália néven követem a blogod :)
    minden feladatot megcsináltam :)
    köszi a játékot

    VálaszTörlés
  10. Boglárka Benczik néven követlek. Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget !! :D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Facebookon és itt is Katalin Széll néven követlek.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a lehetőséget. Már nagyon szeretnék egy dedikált könyvet Anne L. Green-től :)):))
    Ezen a néven követlek itt is ott is :)):))

    VálaszTörlés
  13. Szia! :)

    Viktória Takács néven követlek. Köszönöm a lehetőséget! Szuper a blog és persze a nyereményjáték is! ❤️

    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
  14. Szia! :D

    Barbika Unatkozik néven követem az oldalad. Köszönöm a nyereményjátékot és csak így tovább a bloggal! ;) :D

    VálaszTörlés
  15. Sziaaa! Köszönöm a lehetőséget! Britta moly néven követem a blogod! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia.
    Éva Gál névvel követlek az oldalon. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Tiszlavicz Mária néven követlek :) Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  18. Szia! Emese Szalai néven követlek. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Virág Szabó néven követlek! (: Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  20. Szia! :) Lilla Nagy néven iratkoztam fel a blogodra.

    VálaszTörlés
  21. Szia! Köszi a lehetőséget. Anna Ilonka néven követlek! :D

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Alexandra Szender néven követlek mind2 helyen

    VálaszTörlés
  24. Szia! Edina Varga néven követlek. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Szia! Flóra Fekete néven követlek, köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Anna Gyánó néven követlek köszönöm

    VálaszTörlés
  27. Szia! Timi néven követem a blogot. Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia! Szűcsné Ignácz Enikő néven követlek (mandala)

    VálaszTörlés