Blogprojekt II. #3

Projekhetem harmadik résztvevője Bibi *.* :)





1. Mióta blogolsz? Pár mondatban összefoglalnád, miért csinálod és mi vezérelt arra, hogy könyves oldalt vezess? 

2017 márciusában adtam a fejem arra, hogy az előző év decemberében elkezdett vlogot kiegészítsem a bloggal. Körbenézve sokfelől sablonosság köszön vissza (tisztelet a kivételnek), gondoltam csináljunk valami mást. Célunk olyan könyvek érdek nélküli népszerűsítése, amiket sokan nem, vagy nem biztos, hogy levennének a polcokról, na és a MUMUS :D a nyelveket és a nyelvtanulást is elsődleges helyen kezeljük a blog-vlog életében!!! 

2. Ki vagy te? Jellemezd magad maximum 5 mondatban ;)

Pont ezzel a mondattal kezdem a blogon a bemutatkozásom is, nem véletlen. Ezt nem lehet elmondani nemhogy 5, de több mondatban sem, tudod mit, ezt LÁTNI kell és OLVASNI. Minden szóban, minden mozdulatban ott vagyok ÉN :D

3. Kedvenc ételed?

Bármi, ami finom, na meg van egy szakácsom is (elvetettem vele magam, szóval nem adom :D) ,nos, neki van egy specialitása mindenféle kék és füstölt sajtokkal, Oliva bogyóval, tejszínes tésztával…. nyamm! 

4. Kedvenc italod?

Whiskey (Jack Daniel’s)




5. Kedvenc könyved? ( Csak egyet..na jó...kettőt. :D /Könyvsorozat is lehet) 

Dallos Sándor:
I. Nap szerelmese
II. Aranyecset



6. Kedvenc idézeted  :

 “Sohasem vagyunk sebezhetőbbek, mint amikor bízunk valakiben – de paradox módon, ha nem tudunk bízni, nem találhatunk sem szeretetet, sem boldogságot.”




7. Hobbid a blogoláson kívül:

Imádok beszélni és tanulni, de kirándulni is, meg olyanokkal lenni, akiket szeretek: D




ˇBIBIBUCHLOVEˇ
VLOG 
Köszönöm, hogy részt vettél a projektben :) ❤



You Might Also Like

1 megjegyzés