Év végi Hajrá! -> Book tag!

Köszönöm a kihívást drága barátnőmnek, Barbynak! Az ő válaszait a ITT elolvashatjátok :)



1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned idén?

Jelenleg Julia Lewis Thomson: Többek által című könyvét olvasom, ezt nagyon be szeretném még fejezni idén :) Sőt még 2017-re terveztem a folytatását, ami a Többek szerint :)


2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Nincs. Nem szoktam kifejezetten évszakhoz olvasni :) 

3. Milyen új megjelenéseket vársz?

OHHH! Annyi lesz. Nagyon nagyon várom az Anne L. Green könyveket, aztán ott van drága Angelikánk Ártatlan sorozatának befejező kötete A párizsi nő. Nem beszélve P. C Harris és Baráth Viktória új könyvéről. Sőt, a Megtört herceg folytatása és az Off Campus  4. része is :O Drága pénztárcám már most retteg az ürességtől :O  



4. Mi az a három könyv, amit mindenképp el szeretnél még olvasni idén?

Fentebb említettem, nem tudok választani :) 

5. Van olyan könyv, ami esélyes az év könyve címre?

Nagyon sokat fel tudnék sorolni, hiszen idén azért halmoztam a jobbnál jobb könyveket. Viszont, amit egyet ki tudnék emelni az Colleen Hoover: Velünk véget ér című könyve. Fantasztikus, fájdalmas és egyszerűen összetört. Imádtam.

6. Elkezdted már tervezgetni a jövő évedet?

Nem :) Spontán ember vagyok, hangulatfüggő :) Ha van kedvem egyhuzamban elolvasok 3 könyvet, viszont sokszor vannak olvasási válságaim :) Lesz, ami lesz :)
Én itt vagyok, könyvek is lesznek :) A többi a jövő titka :) 

Töltsd ki Te is! :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés