2017 -> TOP 10 BOOKS!

Sziasztok! :)

Úgy döntöttem, hogy csinálok egy ilyen bejegyzést is :D Mivel készülök a mindent eldöntő összegző poszttal is, és idén 130 könyvet olvastam el, ezért úgy döntöttem rangsoroljuk szépen az első 10 helyezettet! Nehéz volt a döntés, de az eredmény megszületett. :) 




Ez a könyv felborította a rendet. Azt hittem utálni fogom, erre kellemesen csalódtam. Imádom a világot, amit az írónő felépített. Izgalmas, fordulatos és humoros! Itt a helye! :)



A könyv a második esélyről :) Gyönyörű és szívszaggató történet :) Biztos még a kezembe veszem.



Amy Harmon gyönyörűen ír. Az Arctalan szerelem egy felejthetetlen olvasmány.



Ana fejlődése, szélesebb látása a világ felé teljesen megváltoztatta őt. Tetszett a határozottsága. Ez igen! Imádtam a karakterét. Felfedezi azokat a dolgokat, élményeket, amiket nem lehet megvenni, rájön, hogy nem minden a pénz. Elkezd teljesen máshogy nézni magára, a körülötte lévő emberekre. Tényleg minden fekete és fehér? Vannak egyáltalán jó és rossz emberek? A gonoszság mindannyiunkban ott lapul, ahogy a jóság is. A kérdés, hogy lényünkben melyik dominál :)



Szenvedély. Róma. Ízek. 
Nektek mi jut eszetekbe elsőként, ha valaki Rómát említi? 
Kaland, vágy, pizza, olaszok, Lorenzo, Mario és a többiek. Pörgés és hihetetlen boldogság. Ezt adta nekem. 


Hagytam, hadd sodorjon el Auburn és Owen története, hadd törje össze a szívem apró darabokra, hogy aztán szerelmük mintájára lassú lépésekben begyógyítsa azt. <3




Csodálatos volt ennek a szerelemnek a felvezetése, a kis el-el ejtett mondatok, a tüzes csókok, az apró érintések. Keveset láttunk, mégis annál többet éreztünk. Briliáns.




Imádtam a leírásokat, az érzelmek kimutatását. Azonnal beszippantott Velence csodás bűvköre, Mariani humora, csókjai...a titkok és a veszély.


2. Colleen Hoover: Velünk véget ér

Ez a regény szívszaggató, gyönyörű, de emellett borzasztóan fájdalmas. 
Főleg akkor, amikor meglátod a saját történeted benne. 
Ez a könyv más. 
Maga a kendőzetlen igazság. ❤



1. Anne L. Green: Elvarratlan szálak

Anne L. Green csodásan bánik a szavakkal. Stílusával még mindig lenyűgöz. A belső monológokkal megérintette a lelkem. A karakterek szerethetőek voltak, igazi harcosok! Igazi hősök!

Erotika, szenvedély, izgalom, veszély.
Garantáltan az egyik legjobb ALG kötet, amit olvastam. ❤


Íme, ez az én 2017-es TOP10 könyves listám :) Te is rangsoroltad már az idei legjobbakat? :)


You Might Also Like

0 megjegyzés