Colleen Hoover: Hopeless- Reménytelen


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Készen állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?

Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.
A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.

A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 406 oldal
Fordította: Sándor Alexandra Valéria


Mivel újraolvastam a Slammed sorozatot, úgy éreztem frissen vett könyvként elolvasom a Reménytelent is. Mivel dolgozom, és itthon is néha összejönnek a dolgok, így mostanában rászoktam arra, hogy beiktatok egy-két újraolvasást is, mert ezeket könnyebb lerakni....NOS! Nem igaz! :D Nem könnyű, sőt..egyenesen nehéz. :D 


Holder és Sky történetére ismét csak azt tudom mondani, hogy csodálatos. Tudjátok mostanában rájöttem arra, hogyha a kedvenc könyveimnél, karaktereimnél valaki bántó dolgot mond, vagy esetleg rosszindulatúan cselekszik...én egyszerűen elszomorodom és sírni kezdek. Nem tudom mi az oka ennek, mert sosem voltam annyira érzelgős fajta. A Hopeless-nél viszont többször tört rám a sírhatnék. Egy olyan témát feszeget a könyv, egy olyan brutális témáról beszélünk, ami aktuális a való életben is sajnos :(

Milyen az, amikor nem tudjuk mi történik velünk? Mikor kényszerítenek? Mikor nem érted a dolgokat? Mikor romba döntik a gyermekkorod, ezzel megkeserítve az életed? 

A családon belüli erőszak nagyon komoly dolog és tenni kell ellene. Mindig örülök, hogyha találok ilyet egy könyvben, mert úgy érzem ez is egy módja a hangnak, a kiáltásnak, a segítségnek. Lehet pont egy olyan nő, fiatal olvassa, aki hasonló élményeket élt át, és fél.


Colleen Hoover viszont nem félt ehhez a merész témához nyúlni, és csodásan adta át az érzelmeket. A mű mondanivalóját. Sky karakterével azonnal azonosulni tudtam, minden, ami vele történt úgy éreztem, mintha velem is megtörtént volna. A lépéseit és kételyeit megértettem. Sosem éreztem azt, hogy lapos lenne a történet, nem voltak felesleges részek. Szerettem benne a humort, a szenvedélyes, egyre forróbb jeleneteket, aztán az ütősre megírt szívszaggató részeket is. 


A cselekményszál nagyon jó, alig várom, hogy az egészet átéljem Holder szemszögéből is. 
Dean Holder...megint elloptad a szívem-lelkem. Imádlak ❤


Egy szó, mint száz. Colleen Hoover neve szent és sérthetetlen. Könyvei a maximális szinten teljesítenek, sőt azt hiszem átlagon felüliek. Zseniális alkotó, hatalmas példakép! <3 Művei letehetetlenek, történetei pedig megunhatatlanok. Briliáns. 


Kedvenc idézetek: 

"– Milyen borzasztó, amikor egy jó testhez nem jár agy."

"A szó úgy jön az ajkaimra, mintha mindig is ott lakott volna valahol a kedvel és a szerelmes közt a szótárban. Ahol jó helyen van. 
– Élek – szólalok meg. 
– Mi van? – méltatlankodik a fejét rázva. 
– Élek. Ha összekevered a like (szeret) és a love (szerelem) betűit, ki tudod rakni, hogy live (él). Használhatod arra, amit érzel."

"– Van kapu? – kérdezem összezavarodva. – Akkor miért kellett kétszer is a kerítésen bemásznunk? 
– Mindig nyári ruhában jöttél. Hol maradt volna a móka, ha csak betessékellek egy kapun? – válaszolja vigyorogva."

"Ha az élet nehézségei miatt a padlón kötsz ki, két választásod van. Lent maradsz, vagy felállsz, leporolod a nadrágodat, s emelt fővel továbbmész. Én az utóbbi mellett döntöttem."

"– Amikor az ajkam hozzáér majd a tiédhez, az lesz életed első csókja. Ha eddig nem éreztél semmit, akkor nem is volt igazi. Bocs, de én olyasmit tervezek, amihez foghatót eddig még nem éltél át."

"Dean Holder szenvedélyes. Szenvedélyesen él, szenvedélyesen szeret, szenvedélyesen beszél…"

"Six úgy válogatja a pasijait, mint én a kedvenc jégkrémemet. E havi választása Jaxon. Az enyém a csokoládé mogyoróval."

"– Húha! Milyen hatalmas… 
– Ja, folyton ezt hallom a csajoktól."

"Igazán elkeserítő, hogy veled kell töltenem az egész napot. Szerintem halálra fogom unni magam. A ruhád pedig kifejezetten hervasztó. Ja, és túl nyárias. De az istenért, át ne öltözz!"

"– Sky, várj! 
Ahogy kimondja a nevem… Azt se bánnám, ha az lenne az egyetlen szó, amit ki tud ejteni! Habozás nélkül megfordulok, hátha bepróbálkozik egy újabb gyenge dumával. De mindegy, mit fog mondani: előre tudom, hogy bedőlök neki. 
– Megtennél nekem valamit? 
Bármit. Bármit megteszek, amire csak kérsz, amíg félmeztelen vagy."

Értékelés: 


Csakis! ❤ Miért nincs több csillag lehetőség?


You Might Also Like

0 megjegyzés