2017 -> Összegezzünk!

Sziasztok!

Szeretném megköszönni ezt a csodás évet nektek, a türelmeteket, az oldallátogatásokat! Imádlak titeket! Hihetetlenek vagytok!
Köszönöm a kiadóknak a támogatást, a közös munkát :)  
Az olvasóknak a visszajelzéseket.:) 
Ez az év egy CSODÁS év volt. Boldog vagyok, hogy az olvasás és a blog által ennyi fantasztikus embert ismertem meg, és többet mondhatok barátomnak is. Tudjátok jól, nagyon szeretlek benneteket! 

El sem hiszem, hogy körülbelül egy éve kezdtem el foglalkozni a bloggal és lassan elérjük a 100 000 oldallátogatást :) A Facebook oldal pedig lassan az 1000 like-olót! Ezek nekem annyira hihetetlen dolgok :) Ez számomra az idei év ajándéka, a blog, az olvasók, írók, bloggerek. Megtaláltam életem célját, küzdök érte keményem. Remélem Ti is rá fogtok jönni az élet apró csodáira, minden napban megtaláljátok a jót és megteszitek majd az első és esetben legnehezebb lépést álmaitokért. 
Nem szeretnék kisregényt írni erről, szóval itt be is fejezem a posztot! Remélem velem tartotok a következő évben is, annyi, de annyi újdonsággal készülök, hogy ihajj-csuhajj reszkessetek :P <3 

2017-es évben


130 könyvet olvastam el
62 értékelést olvashattatok tőlem a blogon
12 videót láthattatok tőlem
70 feliratkozó van jelenleg
2 blogos projekt zárult le
közel 91 000 oldallátogatás


Ölel, 
Bree S.


MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! <3 




You Might Also Like

0 megjegyzés