Big Little Lies - Hatalmas kis hazugságok /Sorozatajánló/


Az HBO új saját gyártású, erotikával, hazugságokkal és titkokkal teli sorozata három középosztálybeli anyuka történetét meséli el. A közös bennük, hogy mindenük megvan, mit egy nő kívánhat, és a gyerekeik most mennek iskolába. A látszólag tökéletes életük azonban sötét titkokat rejteget. A sorozat a nálunk sem ismeretlen Liane Moriarty bestseller regényéből készült, és valóságos sztárparádét vonultat fel, a főszerepeket Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley és Alexander Skarsgard alakítja.



A sorozat első évada már régóta a gépemen várt arra, hogy elkezdjem, de mindig halogattam :) Aztán drága barátnőm olvasta könyvben és ajánlotta nekem, hogy tuti tetszeni fog :) Mivel a könyv nincs nálam, így egyik délután elkezdtem a sorozatot. Függővé váltam. Munka mellett három nap alatt ledaráltam. Egyszerűen elképesztő! 
Drámaian fog hangzani, de engem lesokkolt.


Egy alapszituációval kezdődik a sorozat. Egy halálesettel. Egy gyilkossággal. Viszont, hogy ki volt az, aki meghalt és ki a gyilkos nem tudjuk. Itt már alapból beleestem abba a helyzetbe, hogy nem volt olyan óra, amikor nem ezen gondolkodtam. Folyamatosan találgattam, hogy vajon ki fog meghalni, miért, hogyan stb. 
A sorozat rendezője zseniális munkát végzett, a múlt és a jelen eseményeit képkockákkal vetítette, egyszer itt-egyszer ott. Ezzel is fokozva a feszültséget a nézőben. Tetszettek a részek címei is. Összetett, jól megfontolt volt az egész.


Családon belüli erőszak, nők elleni erőszak...bántalmazás. Mindennapi, kegyetlen témákat boncolgat és tükröt tart az olyan személynek, aki ebben él. Láthatjuk, hogy mennyire elárulja magát az ember akkor, amikor nem akar igazat mondani. Nem csak látható sebeket ejthetnek, hanem maradandó károsodásokat. 
Annyira brutálisan mutatja meg az emberek azon oldalát, amit el akarnak takarni. Volt, hogy féltem, sőt rettegtem a következő testi/lelki csapáson. 

Hány második esélyt érdemel az ember? 

Ezenkívül boncolgatja még a kapcsolatok káros hatását a gyerekekre. Anya-lánya viszony, apa-lánya, és persze a kínos mostohaszülős viszony. 
Attól, hogy egy gyerek...gyerek! Még nem hülye! Sőt! Sokkal okosabb, mint Te! 



Egy város...tökéletes látszat...A hatalomvágy elvakult képe...de nem tudhatod te sem egy szép piros almáról, hogy vajon belül már rohadt....

Ha szeretsz borzongani, kicsit elmerülni a világ mocskos oldalában, akkor ne habozz! Nézd meg a Hatalmas kis hazugságokat! Én nemsokára a könyvet is a kezembe veszem ;)
Taktikázz Te is, találd ki, vajon ki az áldozat, és ki a gyilkos! 


You Might Also Like

0 megjegyzés