Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje

Fülszöveg&Borító

Catherine ​​élvezi a londoni szinglik gondtalan életét, mígnem az egyik éjszakai szórakozóhelyen megismerkedik Lee-vel. A férfi jó vágású, karizmatikus és titokzatos – elvarázsolja Catherine-t és a lány barátnőit is. Amikor azonban kiderül, hogy Lee valójában kiszámíthatatlan, manipulatív és erőszakos, már késő: Catherine egyedül marad a kétségbeejtő helyzetben, és senki sem hisz neki. Miközben fokozatosan tárul fel előtte Lee sötét oldala, egyre jobban belegabalyodik a lelki terror és a szexuális kiszolgáltatottság sűrű hálójába. Vajon van-e kiút, el lehet-e menekülni a férfi elől, aki mindenre képes, csak hogy birtokolja vágyainak tárgyát…

Megindító, ahogy végigkövethetjük egy fiatal nő tehetetlen vergődését, miközben vele együtt rettegünk. A rendőrségi elemzőként dolgozó szerző olyan hitelesen és valósághűen ábrázolja a családon belüli erőszakot és az ennek nyomán fellépő pszichés zavarokat, hogy szinte az olvasót is megbénítja a kilátástalanság érzése…


Kiadó: Alexandra, 2012

Oldalszám: 408 oldal

Hogyan került a kezembe? 

Miután elolvastam a második pszichológiai thriller műfajú könyvemet, melynek értékelését ITT olvashatjátok,  rájöttem, hogy tetszik ez a stílus nekem. Ne, ne higgyetek beteg embernek, de nagyon sokra mutathat rá egy ilyen könyv. Nem az a tipikus szerelmi, boldog történet, hanem ez tele van izgalommal és új dolgokkal, való életben történt esetekkel.
Molyon ajánlotta egy kedves lány és, amint módom  volt rá el is kezdtem. 


Drága Elizabeth Haynes! Minden tiszteletem az Öné, mert nem lehetett könnyen megírni ezt a könyvet. 
Már az első két oldal hátba vágott. ÚRISTEN! Annyira részletes leírás, annyira megrendítő és fájdalmas...annyira durva volt! Úgy éreztem magam, mint egy játékban. 

Ha kibírtad ezt a két oldalt, akkor olvasd csak tovább...ha nem? Csukd be a könyvet és adj magatoknak egy kis időt. 

Catherine-t igazi túlélőnek mondanám! Komolyan. Annyira, hogy ha tehetném, akkor most azonnal megkeresném őt és megölelném! Mert nem adta fel, mert hitt magában. 

Számomra ez nem mindennapi olvasmány, hanem egy durva és brutális könyv. 

Imádtam a felépítését. A könyv E/1 személyben íródik Catherine szemszögéből, viszont két különböző évben. A Lee-vel kapcsolatos ismerkedős időben, és a pár évvel korábbi lelkileg összetört Catherine-nel. Mintha két különböző embert mutatna be. 


Ellentétek tömkelege. Hogyan változhat meg így egy nő? Mi történhetett vele? Mik azok a hegek a karján? Mitől félhet? 

Ez a könyv bizonyíték adott , arra a tényre, hogy milyen kreatív az ember. Mennyire okos, ha el akar érni valamit. Mennyire találékony és mennyire ügyes. Ügyes arra, hogy felépítse a saját maga tökéletes világát. Csodálatos külső, humor és egy biztos állás. Semmi folt a becsületén, se sehol. A foltokat más kapja meg ebben a történetben sajnos. 

"Mérges voltam, de nem tudtam, igazából miért."

Cath igazából mindent elvesztett fokozatosan, minél közelebb került Lee-hez. Nem akarok spoilert írni, így inkább hanyagolom ezt a dolgot, de az írónő szerintem nagyon jól megmutatta a befolyásolás erejét a műben. 


Stuart-ot nagyon megkedveltem, egy igazi mentőöv lett Cath számára. Ha ő nem lett volna, nem is tudom...egyszerűen elképzelni sem tudom mi történhetett volna. 
Szeretném azt hinni, hogy ez csak egy könyv. Valótlan szereplőkkel...egy kitalált történettel, de ki tudja hányan éltek/ élnek így? 
Szörnyű belegondolni. 
Összességében nagyon tetszett, imádtam minden sorát. Megint egy olyan könyv, amiről órákig tudnék beszélgetni. nehéz is róla spoiler nélkül írni :) 
Ha eddig haboztál, ne tedd! Vedd kezedbe és olvasásra fel!
A borítóról csak annyit mondanék, hogy TÖKÉLETES! Egyszerűen, röviden és tömören a könyv! Minden egyes részlete a könyv történetét tükrözi ! :) Imádom. 

Kedvenc karakter: Stuart

Kedvenc részlet: 

"A történteket nem változtathatjuk meg, de azt igen, ami ezután történik velünk."

Értékelés: 

You Might Also Like

0 megjegyzés