Kristen Proby: Tarts velem!

Amikor Natalie Conner békés reggeli sétájára indult, hogy fényképeket készítsen a parton, nem számított rá, hogy összetűzésbe keveredik egy szexi idegennel. És különben is, miből gondolja, hogy a lány őt akarja lefényképezni? Ki ez a férfi? Egy dolog azonban biztos: rendkívül vonzó és hihetetlenül romantikus – Natalie sebzett lelkének pedig most épp erre van szüksége. 
Luke Williams csupán egy kis magányra vágyik, így a feléje szegezett újabb fényképezőgép látványától azonnal a lencse mögötti szépségnek esik. Amikor rájön, hogy a lánynak fogalma sincs róla, ki is ő, felébred benne a kíváncsiság, és a lány vonzereje a hatalmába keríti. Natalie pimaszsága az újdonság varázsával hat rá, ráadásul a lány teste szexre termett, és Luke nem tud betelni vele. Ám arra még nem áll készen, hogy elmondja neki, ki is ő valójában. 
Natalie egyenes természet, aki nehezen viseli a hazugságokat és a titkokat. Mi lesz ennek az új kapcsolatnak a sorsa, amikor rájön, mit is rejteget Luke?

Kiadó : Könyvmolyképző

Oldalszám: 416. oldal

Hogyan került a kezembe?

Nagyon sokszor láttam ezt a könyvet a hírfolyamon, valójában számomra szerintem nagyon szép a borítója is, és még a fülszövege is nagyon jónak ígérkezett. Miért ne olvassam? Hiszen itt van ez a könyv, iskolaszünet van. 

Ez az egész olyan kínos. Még sosem írtam igazán rossz értékelést egy könyvről. Most meg kell tennem.
Pedig őszintén megmondom azt hittem, hogy én leszek az, aki 5 csillagot fog adni erre a könyvre. Mindig elfogult vagyok és sokszor tetszik nekem az, ami másoknak nem.
Az első pár oldal még nem nem is volt vészes, még nevettem is.

Előre is elnézést kérek mindenkitől, akit megbántanék ezzel az értékeléssel, de szívből szóló. 

Azt hiszem, hogy ez…most nem! Ez túl sok! Túl romantikus, túl hihetetlen! Túl kiszámítható! Túl…..túl tett mindenen!
na’on jó —> ki ír manapság ilyet?
Pedig ez egy olyan jó történet lehetne, de Nat annyira gyorsan beadja a derekát, hogy az már hihetetlen. Sőt! Ő az, aki majdnemhogy elsieti a dolgokat, kérdőre vonja a a pasit, aki lassítani akar.

Egy nap! Egy napja van a férfi mellett és már akarja, és nem tud gondolkodni a közelében?
Egy napja találkoztak és már gyönyörűm , bébi, csók meg minden ….

"– Te. – Csók. – Pedig. – Csók. – Gyönyörű. – Csók. – Vagy. –Csók."

ááááááááá miért? Miért kell ennyire elrontani az egészet? Annyira szépen fel lehetett volna vezetni az egészet, de minden egy dolog körül forgott az egész könyvben.
Nat nagyon idegesítő karakter, valahogy nem tudom megszeretni, és már nem is fogom, mert szerintem soha nem fogom újra kezembe venni ezt a könyvet!
Luke az a tipikus birtokló típusú pasi. Az enyém vagy -.-, Akarlak, itt és most! De ne akarj megismerni! 

A könyv szerintem 75%-a - vagy ha nem több- szexből állt. Találkoztak, randiztak...szex. Féltékeny volt, kibékültek szex. Ésatöbbi. Hiányoltam a cselekményt, azt kívántam, hogy történjen már valami. Egy fordulat, egy esemény, egy kis izgalom. De nem! Tiszta habos-babos mese, olyasmi, amit már biztos olvastál, sőt szerintem már filmben is láttál, azzal a különbséggel, hogy ennek kőkemény része szex.

Imádom a Rubin pöttyös könyveket, nagyon, de ez most nálam nem nyerte el a díjat.

Értékelés:

You Might Also Like

1 megjegyzés