Catherine Anderson: Indián hold

Fülszöveg&Borító


Egy ​​ősi prófécia szerint Farkasölő, a fiatal félvér komancs indián találkozni fog egy fehér bőrű nővel, „akinek hangját elnémítja a szomorúság”, és aki örökre megváltoztatja majd az életét. A férfi gyűlölete a sápadtarcúakkal szemben a jóslat ellenére nem szűnik, sőt ádáz bosszút esküszik ellenük,

amikor egy, a faluját ért támadás alkalmával várandós feleségét az amerikai hadsereg katonái brutálisan meggyilkolják. 
Az alig húszéves Loretta Simpson tragédiáját viszont épp a komancs indiánok okozták. Félelme és gyűlölete olyan erős, hogy a szörnyű nap óta egyetlen hang sem jön ki a torkán. Az indiánok azonban visszatérnek: élükön Farkasölővel, az amerikai hadsereg legagyafúrtabb és legveszélyesebb ellenségével… 

Beteljesülhet-e a jóslat, egymásra találhat-e a két ellentétes és egymással ellenséges világ képviselője, a rézbőrű indián és a mézhajú lány? Leküzdik-e az előítéleteket, a félelmeket és a fájdalmakat, hogy végül eggyé válva esélyt adhassanak komancsok és fehérek békés egymás mellett élésére?

Kiadó: GENERAL PRESS KIADÓ

Oldalak száma: 424 oldal

Hogyan került a kezembe?

A karácsonyi ajándékozás ismert dolog. Mivel én kollégista vagyok ott is hagyománnyá vált ez a dolog. A nevelőtanárnő húzott engem és mivel benne is tudatosult, hogy Brigi könyvmoly, könyvet kaptam tőle.
Elsőre megijedtem. nem szokásom ilyen régi könyveket olvasni, de mivel megkért, hogy szünet után mondjak véleményt a könyvről, így elkezdtem olvasni. 


Imádtam. 

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. 
Sosem olvastam indiánokról szóló történetet. Nem is nagyon érdekeltek és nem is ismertem ilyeneket. Utoljára kiskoromban a Pocahontas nézése közben találkoztam indiánokkal, na meg persze érettségire készüléskor, de azt próbálom elfelejteni :D 

Először megemlíteném, hogy imádom a borítóját. Maga a könyv annyira gyönyörű. Kifinomult szép, egyedi. Olyan nyugalmat sugározó…és a kék lapok! Imádom.

A történet fergeteges, csodálatos egyszerűen fantasztikus! Egy olyan világba kalauzolt el, amit eddig még nem ismertem. Egy kultúrát mutat be, de ezzel párhuzamosan magát az embereket is. Milyen a valóban gonosz, milyen a kedves, milyen a törődő és sorolhatnám. 
Minden fejezet, minden egyes oldal izgalmas volt, alig bírtam letenni.
Lorettának a legjobb helye volt Farkasölő mellett. Igaz félt az elején, de inkább ott, mint a mihaszna Henry mellett. 

Őszintén nem ezt vártam. Nem hittem, hogy ennyire tetszeni fog, hogy ennyire elvarázsolhat egy könyv. Pozitív csalódás a javából :) nem egyhamar fogom kiheverni az biztos :) körülbelül ott tartok, hogy nem tudok mást elkezdeni, mert annyira ekörül forognak a gondolataim. 
Imádtam, szerettem nagyon-nagyon!!! :) mindenkinek ajánlom! :)

Kedvenc részlet: 
"– Nei com -mar-pe ein. 
Loretta belekapaszkodott a szoknyájába. 
– Ez mit jelent? 
– Szeretlek. 
-Ó, Farkasölő."


 Értékelés: 


You Might Also Like

0 megjegyzés