Blogprojekt #6



R. Kelényi Angelika is elfogadta felkérésemet. Tőle két könyvet olvastam, azok elvarázsoltak, szóval nagyon várom a többi alkotását is. *.* Ő szintén az Álomgyár kiadó egyik szuper írónője :) 

Kedvenc szín:
Mindig a zöldet szoktam mondani, de egy ideje rájöttem, hogy a málnaszínt és a türkízt sokkal jobban szeretem. Egyébként ez attól függ, épp mire gondolok. Ha arra, hogy milyen színt szeretek látni, amikor kinézek az ablakon, akkor természetesen a zöld, de ha arra, mi vidít fel, akkor biztos, hogy a málnát választanám. :) 

Kedvenc étel, ital:
Habart bableves, rántott csirkemell, hagymás krumplisaláta, franciakrémes. (Nem együtt, nem egymás után, hanem több nap eltéréssel. A krémes bármikor, de csak frissen. :) ) Italom: KÁVÉ, víz, ha szeszre gondolsz, akkor Carlsberg sör, vagy Kristinus rosé. De alkoholt nagyon-nagyon ritkán iszom.


Kedvenc film:
Lehet sorozat is? Trónok harca, True Blood, Borgiák, Büszkeség és balítélet.


Kedvenc könyv:
Lány gyöngy fülbevalóval, Elfújta a szél, Hölgyek öröme.


Kedvenc zene:
Erre nehéz válaszolni, mert hangulatfüggő.  De ha olyan dalra gondolsz, amit, évek óta mindig meghallgatok, és még mindig szeretem, az a Yello: Out Of Dawn című dala.


Egyébként bármikor jöhet Leonard Cohen, Qimby, szeretem a legújabb zenéket is, van is, amit agyonhallgatok, aztán megunom. Az Out Of Dawn-t még mindig nem unom.

Kedvenc kiegészítő (táska, karkötő, nyaklánc stb.):
Táskamániás vagyok, de annyira, hogy nem tudom a táskáim számát. Karika fülbevaló a kedvencem, a nyakamban pedig mindig ott lóg három nyaklánc, mind a három fontos emlék, ez ügyben nem befolyásol a divat.

Hobby:
Régen az olvasás, a regény- és novellaírás volt. Most… öööö…

Köszönöm a szuper válaszokat, és, hogy támogattál a projektben! :) 

Kövesd az írónőt: R. Kelényi Angelika, Könyvei, Könyvpremier :)

You Might Also Like

0 megjegyzés