KMK

Blogprojekt #3


Pár éve elolvastam az Árnyékvilág című könyvet Spirit Blisstől, de akkor még fogalmam sem volt, hogy magyar írónő alkotta meg a történetet. :) A Könyvmolyképző Kiadó írónője már 7 kiadott könyvvel rendelkezik, és még mindig nincs vége. ;) Ismerjük meg Őt is :)

Kedvenc szín:
Smaragdzöld. Szerintem egyszerűen gyönyörű, és nyugtató hatással van rám.

Kedvenc étel, ital:
A kedvenc ételem a rántott sajt párolt rizzsel és áfonyalekvárral. A kedvenc italom pedig a tea, télen a forró, nyáron a jeges.


Kedvenc film:
Igaz, filmsorozat, de nagyon odavagyok a Trónok harcáért. Gyönyörű a látványvilága, érdekesek a karakterek, izgalmas a történet, meglepőek a fordulatok.


Kedvenc könyv:
J. K. Rowling Harry Potter története a kedvencem, de majdhogynem utoléri őt Anna Gavalda a Vigaszág című könyvével.

Kedvenc zene:
Mindig más. Függ attól, hogy épp milyen hangulatban, élethelyzetben vagyok. De szinte mindenevő vagyok a zenék terén, csak a mulatóst és a tucc-tucc zenét nem bírom. Azoktól megfájdul a fejem.

Kedvenc kiegészítő (táska, karkötő, nyaklánc stb.):
Sokan tudják rólam, hogy gyűjtöm a szép, bizsu fülbevalókat. Már elég sok van, és többet közülük az olvasóimtól kaptam ajándékba.

Hobby:
Az íráson kívül, ami egyben hivatás is számomra, az olvasás, filmnézés, zenehallgatás és a sütés-főzés.

Köszönöm a válaszokat, és, hogy támogattál a projektben! 

Kövesd az írónőt: Spirit Bliss, Könyvei :)

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon jó kis cikk lett.:)
    Be is követtelek.
    Nagyon tetszik a blog témája és tartalma, ha van kedved nézz be hozzám is.:)
    Várom a további tartalmat.puszi

    VálaszTörlés