Veda Sylver: Törékeny boldogság


Rebecca Dewitt maga mögött hagyva múltjának sötét foltjait, New Yorkba költözik barátnőivel, hogy új életet kezdjen. Ez azonban nem könnyű. Ami egyszer megtörtént, azon már nem lehet változtatni és ezek a dolgok az életünk részévé válnak. Sebek maradnak, melyek könnyen felszakadhatnak. Matthew Daniells sikeres, gazdag, kiegyensúlyozott férfi, akinek élete fenekestül felfordul, mikor véletlenek sorának köszönhetően találkozik a szeleburdi, fiatal lánnyal, aki azonnal rabul ejti a szívét. De vajon képesek lesznek megbirkózni a korkülönbség okozta konfliktusokkal, lebontani a lány emelte falakat, és túlélni, ha lehull a lepel a titkokról?

Kiadó: Gyémántfelhő (2017)
Oldalszám: 332 oldal



Már régóta vártam, hogy ezt a történetet végre én is könyvként olvassam, hiszen ez a regény nem csak egy könyv számomra.  
Először is gratulálni szeretnék neked Veda, hogy nekifogtál és megvalósítottad az álmodat. Másodszor pedig köszönöm, hogy melletted lehettem, támogathattalak :) Köszönöm a példányt is, és hogy szavaimat viszont látom a borítón. ❤

Miről is szól ez a történet? 

Nem könnyű erről beszélni. Rebecca egy fiatal lány, aki még el se kezdett élni máris a Sors, annyi akadályt lökött elé, hogy alig éli túl. Elutazik, próbálja rendbe tenni életét, mikor találkozik a hihetetlen jóképű, humoros doktorral, aki azonnal rabul ejti a szívét.

A történet alapcselekménye nagyon egyszerű. Az olvasó nem is gondolná, hogy felborul a megszokott rend. Szépen van felvezetve, könnyen megismerjük a főbb szereplőket, tulajdonságaikat. Közben pedig követjük Matt és Rebecca lépéseit. Miután az írónő elhitette velünk a habos-babos mesét...olyan irányba fordítja el a kormányt, ahonnan tutira nem fogsz rájönni a történet végére. Fordulatok, izgalmas jelenetek váltják egymást. Az egész műben kis titkokat fedezhetünk fel, amik lassan utat törnek maguknak. Viszont az egész műben egy központi probléma van, amit nagyon jól fed az írónő a kicsikkel. Tényleg gondolni sem mertem rá, addig amíg el nem jutottam addig a pontig. Meglepetésszerű volt. A legjobb benne, hogy tényleg komoly problémát tükröz a könyv. 
Tetszettek a kis bókok, elejtett mondatok. Megmosolyogtattak. :)
Vannak hibái, mint minden könyvnek, de úgy érzem Véda egy jó úton indult el :) 

Egy trauma fiatalkorunkban, kihathat az egész életünkre. Próbálhatunk elfelejteni valamit, de egy idő múlva úgyis utat tör magának. 

Becca vajon tovább tud lépni? Képes egy új életet kezdeni?
Képes lesz szembenézni a múltjával? 
Vagy a sok titkolózás elront mindent? 

Egy izgalmakkal teli romantikus történet. Szenvedéllyel, fordulatokkal. Imádtam. Egy könyv, ami megmutatja az élet bizonytalanságát és egyben a reményt az újrakezdéshez.

Kedvenc idézetek: 


"– Martina Daniells, neked elgurult a gyógyszered? –néztem végig a fekete, tupírozott, félhosszú hajú, feketerúzsos, mellé zöld szemhéjú bohócon.
– Ha nem emlékeznél rá, elmúltam tizennyolc, és évek óta festem magamat.
– Ahogy most kinézel, simán beutaltathatnálak a zárt osztályra."

"– Te találkoztál vele – jegyezte meg.
– Nem – tiltakoztam.
– És beszéltél is vele – folytatta.
– Nem!
– Minek strapálom én itt magam? – kérdezte szemrehányóan."

Értékelés: 


Elfogult vagyok? Talán. Ez a könyv nagyon a szívemhez nőtt. Ajánlom fiataloknak, és azoknak a romantikus rajongóknak, akik nem félnek megküzdeni egy ártatlan lány múltjával.



You Might Also Like

0 megjegyzés