A KULISSZÁK MÖGÖTT - Tekints a stúdióba 1. rész

Úgy gondoltuk, most, hogy az első interjúsorozatnak vége, betekintést engedünk a kulisszák mögé. Mindig izgalmas új emberekkel megismerkedni, de meg kell mondjam egy életre nem felejtem el ezt a csodás öt hetet. A srácok érkezése után egy közös képre össze kellett állniuk. Gabival elvégeztük a szükséges beállításokat, de...Hát persze, hogy ezeknek nem volt jó semmi 😂

Gabi: Na gyerünk! Készítek egy közös képet. 
(pár perc mozgolódás)

Matt: Nehogy már én állok a legszélén? Rá se férek a képre így – duzzogott. 


Alex: Amekkora arcod van tényleg nem, haver! – röhögött Alex.


Aiden: Ez jó fater! Egyébként is, nekem kell középre ülni, most én vagyok a sztár – igazította meg magán az inget Aiden, majd hátra dőlt. 



Jason: Muszáj engem ideültetni a drogcsempész közelébe? - fintorgott Jason.

Andrew: Azt hiszed, engem boldoggá tesz, hogy pont te vagy mellettem?

Gabi: Álljatok le fiúk! Anne nem véletlenül ül közöttetek. Jason tedd el azt a fegyvert! 



Jason: Tegyem el? Ezt te sem gondolhatod komolyan! Tudja valaki, ki ez itt mögöttem? Sugárzik belőle, hogy rossz fiú... Komolyan, muszáj ide ülnöm?


Anne: Ő Reggie, még nem ismeritek, de hamarosan bemutatkozik nektek. - somolyogva kacsint Anne.



Adam: De nagyon sajnállak titeket! Nekem csak a földön jutott hely. 

Matt: Ha ezt hamarabb tudod, hozhattál volna egy szalma bálát – vágta hátba Adamet. 

Adam: Ja, persze, hogy leteperd benne a húgomat. Emlékszem még a piszkos vágyadra – könyökölt hátra Adam. 

Amy: Most komolyan? Én minek kellek erre a képre ennyi alfa hím közé? 

Anne: Hé Amy! Itt vagyok én is! 



Gabi: Azért, mert a ti történetetek az első. Te és Matt közre fogtok mindenkit. 

Amy: Aha világos. Akkor ki ez a fickó mögöttem? – fordult Amy kíváncsian hátra.



Aiden: Arra én is kíváncsi volnék, ki az a fickó. Elveszi a figyelmet rólam.

- Mármint melyik? - fordult hátra mindenki.

Anne: Ugyan srácok, hisz nincs is ott senki!

Ismeretlen idegen: Psszt psszt, Anne! Komolyan? Most tényleg lépjek le? 



Anne: Itt se kellene lenned! - suttogta Anne.

Ismeretlen idegen: Brigi hívott.

Aiden: Ki ez az új srác? 

Anne: Gyerekek, ne morogjatok! Gondoljatok bele azok helyzetébe, akik rá se fértek a képre.

Brigi: Na jó! Kész! Csend legyen! Kell egy közös kép. Lennétek szívesek a kamerába nézni és nem a saját egóitokkal foglalkozni 5 másodpercig? 



Mindenki elcsendesedett majd megszólalt Matt: Letelt az öt másodperc. Gabi remélem ellőtted a képet. 



Elszabadult a pokol...de sikerült felhoznom azt a témát, amire mindenki elcsendesedett. Elkezdtem mondani, hogyan alakult a nézettségi sorrend. 

Aiden: Ne! Szerintem ne mondd a sorrendet. Ne alázzuk már meg az utolsót - hencegett. 



Alex: Persze kisfiam, neked nagy a szád! Te még nem vettél részt ezen az interjún, na de majd jövőre...

Brigi: Igazad van Aiden. Így is nagy a feszültség. Tehát...büszkén mondhatom, hogy első helyen...Adam nyert! 

Adam büszkén húzta ki magát, míg a többiek még mindig megdöbbenve néztek maguk elé.



Pár perc néma csend után ismét megszólalt Matt: Csalás! Azon a héten esett az eső. Mindenki az interneten lógott.



Anne: Nem is te lennél ha nem szólaltál volna meg - sóhajtott.

Íme az elkészült kép: 



FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK...

You Might Also Like

0 megjegyzés