A Pellengérre állított Írónő! Lázadnak a Karakterek! Matt Johnson#1

Tudjuk, hogy imádjátok az Anne L. Green könyveiben szereplő férfi karaktereket. Így jelen voltunk és dokumentáltuk az eseményeket, amikor felbukkant A remény hajnala Matt Johnsonja és számon kérte az ő sorsát formáló ALG-t. 
Anne félelmei ellenére szerencsénkre beleegyezett a találkozóba, amit titkos keretek között meg is szerveztünk. 

Köszönöm fotográfusunknak és technikusunknak, Gabinak, hogy elvállalta a cseppet sem egyszerű munkát, és az Írónőnek, hogy felkért az interjú lebonyolításához. 

Következzen hát a titkos találka: Figyelem kulisszatitkok következnek! Csak erős idegzetűeknek!

Matt: Hadd kérjem el azt a könyvet egy percre! Átlapozom még egyszer, ha nem bánod. Nos, szóval... először is seggfej vagyok, indulatkezelési problémáim vannak és magas vérnyomásom... Most komolyan Anne? 

Anne: Tapasztalataim szerint a legtöbb férfi ilyen. Te csak egy átlagos pasas lettél. Ne értsd félre! Az olvasóim egyik kedvenc karaktere vagy, de ezt is nekem köszönheted – ingatja az ujját Anne.
  



Matt: Tagadhatatlan, de honnan vetted a bátorságot, hogy az én eszmefuttatásaimat vesd papírra? Miből gondoltad, hogy pasi szemszögből ezt érzékletesen át tudod adni?

Anne: Nem kellett különösebb bátorság hozzá. Eszembe se jutott, hogy egyszer majd idejössz és reklamálsz. Sok nő igyekszik belelátni a férfiakba, magyarázatokat találni a viselkedésükre. Általad mutattam meg a nőknek, mennyire bonyolult egyéniségek is vagytok ti férfiak.

Matt: Ez kissé fellengzősen hangzik. Ti nők csak szeretnétek, ha megérthetnétek bennünket férfiakat. Ne hidd, hogy kiismertél!

Anne: Az összes karakterem közül te voltál az egyetlen, aki még engem is össze tudott zavarni és fel tudott idegesíteni.

Matt: Én téged? Inkább te engem! Lehet a te ujjaid siklottak a billentyűk felett, de az én gondolataim írtad le. Így ez nem rólad, hanem rólam szól.

Anne: A világért se venném el tőled a dicsőséget - vigyorgott Anne.

Matt: A másik, amit fel nem foghatok: Hogy jutott eszedbe, hogy többet is gyárts belőlem? Ikertestvér? Martin? Csak nézz rám! Belőlem csak egy lehet!

Anne: Annyira oda lettem a karaktered ért, hogy egy már nem is volt belőled elég. Kellett még egy. A végére viszont az agyamra mentél! Idegesítő volt, mert te voltál az a karakter, aki szinte sosem szállt ki a fejemből. Azon kaptam magam, hogy már felvettem a személyiségjegyeid, és én is bunkón kommunikáltam a környezetemmel.

Matt: Felforgattad az életem. Megváltoztattad a megszokott fekete mappáimat és megkérdőjelezted a munkámat egy fellengős kis asszisztenssel! Van róla fogalmad mennyire kiakasztott ez nekem? Aztán, létrehozol belőlem, az az belőlem - mutogat magára Matt indulatosan - kettőt, hogy aztán Martint megölesd velem és a végére engem is életveszélybe sodorj! Komolyan nem értelek.

Anne: Ez alaptalan vádaskodás, elvégre Martin betegségéről nem én tehetek, hanem Victoria – hárított Anne. – Egy olyan dolgot vetsz a szememre, aminek jelentősége sincs. Komolyan ennyire zavartak a kék mappák?

Matt: Képzeld el, hogy igen! Ragaszkodom a megszokott dolgaimhoz! Ja, és a féltékenység! Hogy én a saját barátomra, pfff…

Anne: Hangosan nevet. - Ezt inkább hadd ne kommentáljam.

Matt: Viszont azt tényleg nehéz volt feldolgoznom, és szerintem az olvasóidnak is, hogy a cég ribancának, Mandynek a nyelve volt a számban.

Anne: Tudom nehéz belátnod, hogy kifordultál önmagadból, de nem én csókoltam meg, hanem te.

Matt: Ne már! Most komolyan ezt akarod beadni nekem? Ennyi a magyarázatod?

Anne: A te szavaiddal élek: az én ujjaim siklottak a billentyűk felett, de a te gondolataidat írtam le. Így ez nem rólam, hanem rólad szól.

Matt: Nem rossz, de muszáj volt a lelkemen még egyet facsarni? Amikor kiderült, hogy ikreink lesznek, komolyan elhittem, hogy megismétlődnek a múlt eseményei.

Anne: De nem így történt – vonta meg a vállát Anne.

Matt: Könnyen túl tetted magad rajta.


Anne: Koránt sem. A remény hajnala mindig is egy fontos mérföldkő lesz az életemben. Sosem felejtem el. Különlegessé tette a szarkasztikus humorod.


Matt: Mégis majdnem kiírtál a történetből! Ezen még mindig nem tudom túltenni magam – csattant fel Matt.

Anne: Csak azért mert nem tudtam, Amy elvisel-e ekkora sorscsapást, mint te, egy életen át. Végül mégis megesett rajta a szívem, amikor az életedért könyörgött.

Matt: A beszélgetés végére még ott kötünk ki, hogy még hálás is lehetek neked, hogy élek.

Anne: Nem. Valójában hálás én vagyok neked, hogy létezel. Egy olyan úton indítottál el, amiről álmodni sem mertem.

Matt: Ahogy te is engem, Anne.


Mr. Johnson végül mosolygósan távozott a stúdiónkból, és még egy közös kép is készült! Remélem elnyerte tetszéseteket az interjú! Következő vendégünk a híres nőcsábász, Alexander Cross lesz! Maradjatok velünk, és olvassatok... olvassatok ALG-t :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés