Shelly Crane: Significance ​– Bizonyosság


Maggie tizenhét éves. Nehéz évet tudhat maga mögött: épphogy átcsúszott az érettségin, az anyja elhagyta, az apja depressziós, a barátja pedig három év után szakított vele egy főiskolai futballösztöndíj miatt. Maggie úgy érzi, hogy összecsapnak a feje felett a hullámok, de minden erejével megpróbál a felszínen maradni.

Aztán találkozik Calebbel. 
Megmenti a fiú életét, és azonnal érzi, hogy van benne valami veszélyesen vonzó, ráadásul Maggie-nek éppen randija lenne, méghozzá Caleb unokatestvérével. Ám a dolgok váratlan fordulatot vesznek, amint egymáshoz érnek. Szó szerint szikrázik közöttük a levegő. Bevésődnek egymás iránt, és a lány szeme előtt lepereg a közös életük. Ráébred, hogy ő a fiú lelki társa, ezért érzi annak szívverését a saját mellkasában. Caleb oldalán egy olyan, különleges adottságokkal és képességekkel rendelkező emberekkel teli világ tárul fel előtte, amelynek létezéséről eddig nem is tudott. Ő maga is természetfeletti, eddig soha nem tapasztalt változásokat észlel magán, például szüksége van a fiú érintésére az életben maradáshoz. Azonban kapcsolatuk nem mentes a nehézségektől: egyrészt Maggie apja végre kilábal a depresszióból, és megpróbál igazi apaként viselkedni a maga idegesítő módján, másrészt Maggie-nek Caleb ellenségeivel is meg kell küzdenie, akik tudomást szereznek a kapcsolatukról. Az ismeretlenek üldözőbe veszik Maggiet, hogy elszakítsák őt Calebtől, így megakadályozhatják a fiatalokat abban, hogy elnyerjék a képességeiket. Vajon Caleb képes lesz-e megmenteni a lányt, vagy örökre elszakadnak egymástól pont akkor, amikor végre egymásra találtak?

Kiadó: Könyvmolyképző
Fordította: Mergl-Kovács Bernadett
Oldalszám: 528 oldal


Hát én ezt a könyvet imádtam. Már lassan egy éve nem rendeltem semmit, így gondoltam kapok a rubin pöttyös akción és hátha… Izgultam, vajon mi lesz a meglepetéskönyv? Aztán, amikor megláttam benne ezt a könyvet nagyon örültem. Visszatalált hozzám. 😊 Még nagyon régen a blogolás előtt olvastam, akkor is imádtam és ez második olvasásra sem történt másképp. 

Először le szeretném szögezni, hogy én régen hatalmas Alkonyat-fan voltam, és elnézve pár értékelést, szinte taszítják ettől a könyvtől az Alkonyat rajongókat. Miért? Valaki magyarázza már el nekem :D 

Sok mindent elmond a fülszöveg, így azt nem szeretném elismételni. Csak el szeretném mondani, hogy miért is szeretem én ennyire ezt a könyvet, rávenni téged, hogy olvasd el :D Mert tényleg. El kell olvasnotok! :) 

Egyrészt könnyedsége miatt. Egy nagyon élvezetes, laza könyvet veszel a kezedbe, ha ezt olvasod. Lesz benne izgalom is, ebben nincs kétség, de egy igazi kikapcsolódást fog nyújtani. Élvezet lesz falni a sorokat. 


Másrészről pedig a romantika miatt. Maggie és Caleb kapcsolata a bevésődés után annyira elmélyül, hogy olyan határokat lépnek át, amit előttük még senki más. Szerelmük határtalan, erős és megtörhetetlen. Az írónő annyira jól teszi ezt láthatóvá elénk, hogy egyszeriben én, mint olvasó is ilyen szerelemre vágytam. Izgalomból sincs hiány, hiszen épphogy együtt lennének ellenségek ütötték fel orrukat és elszakították egymástól őket. 

Egy szív, egy lélek, két test. Vajon kibírják ezt a szenvedést?


Az egész család egy összetartó közösséget alkotott, ahol bármi történt egyként mindenki segített megoldani a problémát. Imádtam ezt az összetartó erőt. Kivéve Kyle-t. Na igen, ő egy más tészta. :D

Hangulatos, vicces, gördülékeny. Egy tökéletes olvasmány, amit bármikor elővehetsz, mert tuti egy jó élményben lesz részed. Alig várom, hogy a folytatást is elolvashassam! 

Kedvenc idézetek: 

"A szeretet vak, nem kérkedik és nem hivalkodik."

"– Ő az, Kyle! – szakította félbe Caleb. Le sem vette rólam a szemét. Úgy tűnt, egy örökkévalóság telt el, mióta először megfogta a kezem, de a vérem még mindig pezsgett az érintésétől. – Ő az!"

Értékelés: 


You Might Also Like

0 megjegyzés