A vénasszonyok nyara - avagy könyvek a nyárból ;)


Eltelt a nyár, és lassan már felvehetjük az őszi kabátot, az esernyő pedig a mindennapjaink részévé válik. Elhoztam nektek a nyaramat könyvekben mérve :) Értékeléseimet megtaláljátok a könyvek alatt, ha bíztok bennem és egyezik az ízlésünk, nagyon ajánlom mindet ;) 

Akkor kezdjük...a nyáron összesen
17 könyvet olvastam el
ez 6040 oldalt jelent :) 

Azt hiszem, hogy a a munkakeresés, a suli vége, a záróvizsgák közepette ez nagyon jó szám :) A blog is fellendült és szeretném tartani ezt a szintet :) 

És akkor jöjjenek a végső kedvencek:


Még mindig nagyon hálás vagyok az írónőnek, hogy gondolt rám és megjelenés előtt elolvashattam a könyvét. Aiden története csupa izgalom. Egyszerűen imádtam. Alex felbukkanása, az igazi kis Cross stílus nagyon bejövős, Aiden pedig október után remélem sok olvasói szívet fog megdobogtatni.Ez a pasi ellenállhatatlan ;) Katt a vele készült interjúért ;)


A könyv egy nehéz időszakomon segített át, mint azt az értékelésemben is olvashattátok. Nagyon valós, igaz dolgok szerepelnek benne. Megéri kézbe venni :) Egy komoly témát dolgoz fel, néhol humoros stílusban :) Kedvenc lett :)


Jodi csakis olyan könyvet ír, ami világokat renget meg, felnyitja az emberek szemeit. Egy regény a gyűlöletről, a tetteinkről, a bűnről, a kitaszításról. 


Meglepett! Carrie Copper aztán csűri-csavarja a szálakat és egy olyan történetet alkotott, amire még gondolni sem mersz :D Imádtam a könyvét :) Katt a vele készült interjúért ;)


A nyár egyik legizgalmasabb művei közé Angelika történelmi regényét nem hagyhattam ki. Izgalmas, fordulatos. Bele fogsz szeretni.... <3 

Voltak a nyárban csalódások is, de hol nincsenek? :) Lement a blog első projektje, interjúk is születtek :) Köszönöm, hogy olvastok és kíváncsiak vagytok az értékeléseimre :) 

Találkozzunk személyesen! Gyere el Te is az Ősz legjobban várt eseményére. Találkozzunk a TRIPLA könyvbemutatón! ;)

You Might Also Like

0 megjegyzés