Vasárnap versben mondom el....(2)




Hirth Éva: Szabadon szárnyalni

Szabadon repülök, mint a fecske.
Senkinek nem vagyok elkötelezve,
hogy szabad legyek, végre elértem,
békében szárnyalhat a lelkem.
Kiszaladok a világból!
Kacagok a boldogságtól!
Melletted, láncra verve éltem,
de most a láncokat, letéptem!
Lehajtott fővel, jöttem-mentem.
Ránézni, senkire sem mertem.
Kacaj sem jött ki ajkamon,
csak könnyem csorgott,arcomon.
Most, a szél mutatja utam,
én megyek vele boldogan!
A nap, simogatja arcom,
végre hallom saját hangom.
Mint a szitakötő, keringek!
Mint a pillangó, lebegek!
Minden nap, frissen ébredek,
Hisz ő is, nékem integet.
Még néha- néha, hátrafordulok,
de szépen lassan, megnyugodhatok.
Nem kell már, soha rettegnem.
Nem kell már, többé szenvednem.
A szabadságom, többé nem adom!
Lehet bármilyen jó, vagy rossz napom!
Ha, okoznak is majd fájdalmat nekem,
akkor is szárnyal, szabadon a lelkem!


Közös rovatunk második témája a szabadság. Mindenki számára más-mást jelenthet. Nekem jelenleg azt jelenti a szabadság, hogy végre pontot tettem gazdasági tanulmányaim végére. Tudjátok, én nem szerettem ezt a szakmát és alig vártam, hogy a vizsga után fellélegezhessek, azzal a tudattal, hogy soha többet nem kell ezt csinálnom. Persze nem tudhatom mit hoz a jövő, de most jelenleg örülök a szabadságomnak :) 

Jut eszembe, nektek ebben a pillanatban mit jelent a szabadság?

Ezt a kortárs verset hoztam nektek mára, kicsit amatőr, de azt hiszem leírja a mostani érzéseimet :) Kellemes vasárnapot kívánok nektek és jó olvasást :)

>>Anna posztját itt találhatod meg<<

Bree&Anna

You Might Also Like

0 megjegyzés