Egy álmom vált valóra, avagy az Álomgyár turnéról... ;)


Szép napot mindenkinek! 

Mint azt facebook felületemen is megtudhattátok, vasárnap Budapesten jártam az Álomgyár kiadó által megszervezett turné utolsó állomásán.
A reggel nem ment zökkenőmentesen, mert hirtelen nem tudtam, hogyan jutok el a következő városka vasútállomásáig. Viszont úgy határoztam, hogy miattam, akár lehet már tornádó is, akkor is elmegyek :D 
Közel két óra vonatozás után sikeresen megérkeztem a déli pályaudvarhoz és ott találkoztam Barbival ( Kitablar ) és Annával (Lap lap után). Ez egy nagy dolog volt számomra, mivel vidékiként nehéz összehozni a találkákat. Sűrű ölelkezések után elindultunk hárman, hogy egy csodálatos délutánban legyen részünk. Érkezésünkkor már ott voltak a szerzők és nagyban készült mindenki az eseményre. Megismertem Lizzyke olvasó kuckója bloggerináját, akivel jókat beszélgettünk. Miután ütött az óra, az összes írónő/író bemutatkozott és elkezdődtek a dedikálások és a fényképezések, beszélgetések. Elsőként R. Kelényi Angelikával találkoztam, akinek a könyvét jelenleg olvasom, és igaza volt egyik kedves barátnőmnek, hogy letehetetlen. ❤😱
Utána beálltunk a sorba Anne L. Greenhez. Az írónővel már nagyon régóta szerettem volna találkozni, nagyra becsülöm őt, példakép lett számomra, könyveit pedig imádom. Miatta mentem fel és annyira jó volt vele személyesen is találkozni :) ❤


Francesca H. Nielk írónőnek a Daniel című könyve keltette fel érdeklődésemet. Imádom a pszichológiai thrillereket, kíváncsi leszek a regényre. :)

Carrie Cooper romantikus krimis könyvét is megkaparintottam, vele sajnos nem sikerült képet csinálni, de majd legközelebb ;)
Köszönöm Julia Lewis Thomsonnak a dedikált könyvjelzőt. Annyira aranyos volt tőle, hogy adott. Könyvéről hallottam már, de ezt egy jelnek veszem, el kell olvasnom! :) Plusz köszönöm Anne L. Greennek is a dedikált könyvjelzőket ❤ Vajon mi lesz a sorsuk? ❤🤔😍


Elcsábultam és megvettem Anne L. Green: Viharos érzelmek című könyvét, így már teljes a gyűjteményem tőle ❤

Eszméletlen élmény volt, sosem voltam még ilyen találkozón, de komolyan mondom egész hazafelé vezető úton csak mosolyogtam és mosolyogtam. Nagyon jól meg volt szervezve, akivel szerettem volna tudtam beszélgetni :) Személyesen találkozni az írónőkkel hihetetlen érzés volt és, ha esetleg valaki azon gondolkodik, hogy elmenjen-e egy ilyen eseményre a válasz, hogy: IGEN! :) 
Én tuti ott leszek a következőn is ;) ❤

Ölelés, 
Bree 

You Might Also Like

0 megjegyzés