Carrie Cooper: A szemtanú


Ki ne várná repesve, hogy beteljesíthesse gyermekkori vágyát? 


Hogy kiszakadva a hétköznapok egyhangúságából végre nekivághasson egy kalandos világ körüli útnak? 

Lili Green izgatottan készül a régóta szervezett utazásra. Összekészített csomagokkal és új élmények reményével vág bele az indulás előtti utolsó munkanapjába. Ám egy pillanat alatt minden a feje tetejére áll, amikor Lili egy bűncselekmény szemtanújává válik, és ezáltal egy bérgyilkos céltáblájának közepére kerül. A teljesen félresiklott utazás pedig immár nem a szép emlékek gyűjtéséről, hanem az életben maradásról szól.

Carrie Cooper kalanddal, érzelemmel, humorral és váratlan fordulatokkal teli története során végigizgulhatjuk, hogy egy teljesen hétköznapi lány mit tesz olyan cseppet sem mindennapi helyzetek sodrásában, amelyek végérvényesen megváltoztatják az életét.
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 416 oldal
Köszönöm az Álomgyár kiadónak a recenziós példányt!
Biztos, hogy ilyen kalandra vágytál?~ kérdezi a könyv borítója. Igeeen! Ilyen kalandra vágytam! 
Hol is kezdjem? Próbálok kicsit önmagamhoz térni, letenni a zsebkendőt és komolyan beszélni a regényről. Szóval. Ma délután, amikor elkezdtem ezt a könyvet fogalmam sem volt arról, hogy el fogom olvasni, hogy nem tudom majd letenni! Megittam a hideg kakaómat, beültem a hűs szobába és elmerültem a történetben. Az alapszituáció, hogy Lili meglát egy bérgyilkost akcióban, látja arcát, amivel tökéletesen felfedheti a rendőrségen. A férfitól sikerül megmenekülnie, de nem sok időre. Az eleje kissé nehézkesen indult be számomra. Vártam, hogy hol veszi fel a történet a fonalat, és kissé nehéz volt hozzászoknom a E/3-as íráshoz. Viszont ez egyben hatalmasat segített megérteni kit/mit/miért/hol ér baj. Szőhettem az elméleteket, keresgéltem én is a megoldást.

Egy bérgyilkos akcióval kezdődik, de az egész könyv egy bűnszervezetről szól, akik üzletelnek, buliznak, embereket távolítanak el a útjukból stb. Meglephetősen durva jeleneteket is olvashattam, amiken én is szörnyülködtem, de sajnos ez a mai világunkban már élő példa is lehet. Kiben is bízhatunk? Ki mond igazat? Annyira nehéz lehetett Lilinek! Becsültem a kitartásáért! Egy erős, határozott karakter, aki a legnehezebb helyzetekben is állta a sarat és tette, amit kell.
Nagyon tetszett az alapötlet, a cselszövések. Nem is tudom, hogyan sikerült ezt ilyen tökéletesre megírni, hiszen annyi, de annyi szál kapcsolódott össze, néhol én is belekavarodtam és újra el kellett olvasnom a fejezetet, hogy képben legyek. Egyre inkább bekerültem az egész maffiózó világba, annál inkább omlott össze a kép a fejemben a történtekre. Ennyi meglepetést még könyv nem okozott számomra! :)

Izgalmas, fordulatos, megdöbbentő! Leginkább ezeket a szavakat használnám rá. Olvastatta magát, nem tudtam lerakni! 416 oldal? Nem éreztem :D Olyan gyorsan vége lett.
Mondanám, hogy egy könnyed nyári olvasmány, de nem az! Számomra nem, mert a végén összetörte a szívem. Imádtam a romantikus szálat, és tetszett, hogy nem bonyolódott át szerelmi háromszögbe :)
Úgy érzem, hogy egy romantikus könyv is lehet nagyon jó könyv. Na, de egy romantikus krimi...azta! Ez kellett nekem. ❤ Újabb könyves álompasit, kedvenc könyvet, írónőt avattam. Mérhetetlenül büszke vagyok az ilyen tehetséggel megáldott magyar írónőinkre

Kedvenc idézetek:

"– Fejezzétek már be! Olyanok vagytok, mint a rossz házasok. Állandóan marjátok egymást. Lehet, hogy tényleg mindkettőtöknek jót tenne, ha egyszer tényleg összeraknátok, amitek van, és akkor talán nyugodt légkörben tölthetnénk a napjainkat."

"– (…) Ráadásul hivatalosan úgyis egy pár vagyunk. 
– Ebben az esetben megkérnélek arra, hogy legközelebb ne anyaszült meztelenül flangálj előttem. 
– Nem tudom cicám, hogy te hogyan szoktál zuhanyozni, de én ruha nélkül."

Értékelés:

Sírok! Könnyezem! Micsoda könyv, micsoda befejezés!

You Might Also Like

0 megjegyzés