E. Lochart:We Were Liars; A hazudósok



Egy gyönyörű és előkelő család. 

Egy magánsziget. 
Egy ragyogó lány, akinek baja esett; egy szenvedélyes fiú, aki a társadalmi igazságot keresi.
Egy négyfős baráti kör – a Hazudósok, akiknek a barátsága pusztító fordulatot vesz. 
Egy forradalom. Egy baleset. Egy titok. 
Hazugságok hazugságok hátán. 
Igaz szerelem. 
Az igazság.

A hazudósok a többszörös díjnyertes író, E. Lockhart új, modern, intelligens, titokzatos regénye. 
Olvasd el! 
És ha valaki megkérdezi, mi történik a végén, csak HAZUDJ!

Kiadó: Ciceró

Oldalszám: 246 oldal

Ez a könyv életem legfájóbb könyve. Másodjára olvasom, de a hatása nem más. Durva. Komolyan. 
Sok-sok jó véleményt hallottam már róla és tudtam, hogy a blog indulása után újra kell olvasnom, mert ez a könyv nem maradhat le az értékelésem soraiból. 

Mindenesetre, ha te nem olvastad, akkor csak annyit mondok, hogy menj be a szobába, vedd elő a könyvet és olvasd. Ne érdekeljen semmi előzmény, semmi titok. Csak és kizárólag olvasd. Olyan élményt fog nyújtani, hogy napokig, sőt hetekig ezen fogsz rágódni. 

Mit is mondjak? A történet egyedi, erős témát dolgoz fel, érzelemfacsaró és szívfájdító, de mindezek mellett tökéletes. Gondosan megszerkesztett történet, a stílusa nagyon tetszett. 
Ugyanúgy vagyok, mint első olvasásnál. Újra akarom olvasni és elhinni, hogy nem ez történt. Hogy ez csak egy rossz vicc.

Mind a magyar, mind az amerikai borító csodálatos. Mindennel lenyűgöztél Lochart. 


Kedvenc karakter: Gat

Kedvenc idézet(ek): 
"Még csak meg sem próbálja senki jobbá tenni a világot."
"Én, Jonny, Mirren és Gat. 

Gat, Mirren, Jonny és én."
Értékelés: 


You Might Also Like

0 megjegyzés