EREDMÉNYHIRDETÉS! :)

Sziasztok! 

Elérkezett a várva várt nap, amikor kiderül ki is nyerte meg az általa választott könyvet :) 
Először is szeretnék nektek elmesélni valamit. Amikor elkezdtem a blogot gondolni sem mertem arra, hogy lassan egy év aktívkodás, munka, értékelés után elérjük a 100 000 megtekintést az oldalon és az 1000 követőt Facebookon :) 
Nem is gondoltam akkor, kezdőként még bele mennyi munka is egy értékelés megírása, egy videó szerkesztése vagy egy interjú kipofozása. Ezek nem pár perces dolgok. :) DE IMÁDOM CSINÁLNI! 
Mindig arra gondolok, hogy hátha az én írásom fog rávenni TÉGED, hogy kezedbe vedd az adott könyvet. Aztán, amikor ez tényleg beteljesül, és írjátok az üzeneteket, akkor érzem mindig úgy, hogy igenis megéri! 
Egy kaput nyitott nekem a Bree S. világa oldal létrejötte, ami első néven Bree stories and book, majd Bree világa volt. :) 

Remélem még sok-sok éven keresztül tudok írni Nektek, és mellette sok-sok könyvmollyal tudok majd találkozni :) <3 

Na, de...amire mindenki vár :D 

A nyertes...




















+1 MEGLEPI NYERTES ;) 




















GRATULÁLOK MINDKETTŐTÖKNEK. KÉRLEK TITEKET ÍRJATOK A BREE S. VILÁGA FACEBOOK OLDALRA ÜZENETET, HOGY MEGBESZÉLJÜK A TOVÁBBIAKAT. :)


A többiek se csüggedjenek, lesz még ilyen játék <3 Köszönöm, hogy ilyen sokan részt vettetek!! :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés