Telhetnek el az évek..én akkor is rajongok érte :D

A Karib tenger kalózai ötödik rész. Egyben befejezés. :( Véget ér a kalózkodás...
Emlékszem kiskoromban apukám mondta, hogy menjek nézzem meg vele ezt a kalózos filmet. Akkoriban leráztam és mondtam neki, hogy én inkább a Jetix-et nézem az öcsémmel. Aztán teltek az évek és unatkoztam otthon. Kerestem egy filmet és ráakadtam az első részre. Onnatól kezdve a kedvenc színészem Johnny Depp lett, poszterek, újságcikkek gyűjtője lettem. Elterveztem, hogy egyszer kimegyek Amerikába és találkozom a kalózommal :D 
Születésnapomra mindig azt kértem, hogy hadd menjünk el a moziba a premier vetítésre. Volt, hogy egy nap háromszor megnéztem, annyira szerettem őket. Most már erre nincs idő, de bármikor meghallom a tipikus zenéjét eszembe jut a tinis rajongásom :) 
Gondolom a ti életetekből sem maradt ki ez...ti miért rajongtatok? Esetleg együttes tagja vagy filmszínész, zenész? Meséljetek :)








You Might Also Like

0 megjegyzés