Napi mosoly :) *.*

Sziasztok! 
Moly.hu oldalon részt veszek egy Mosolyparádé kihíváson, aminek a lényege, hogy 60 mosolyt kell összeszednünk adott hónap alatt. A mai mosolyomat itt szeretném elmesélni, hiszen ez az egész nap az volt! 
Körülbelül tavaly július óta vagyok aktív tagja ennek a közösségnek, amit imádok. Bettivel egy közös projekt során ismerkedtünk meg jobban, de még mindig tartozom drága a csingilinges könyvjelzőkkel, basszus, a kép miatt eszembe jutott, hogy AZT ígértem neked már milyen régóta. Na az okos fejem. Mivel annyira "sok" időnk van, gondoltuk összeütünk egy molyos talit. Kicsit kiugrani a szürke hétköznapokból *.* De milyen jó ötlet volt! Imádok vonatozni, és a Győr-Veszprém vasútvonal magában megéri az utazást, így már mosolyogva vágtam neki a napnak. Meg persze hát találkozhatok az általatok is ismert @Niitaa-val, Bettivel *.* 
Mi történik, ha két moly találkozik egy kicsit ismeretlen városban?
- Merre menjünk? 
- Hol vagyunk? Oh tudom, igen, képben vagyok....Oké, most ha egyenesen megyünk, akkor jó.
- Ez miért fordul le balra? 
Zűrzavar
GPS
káosz
nevetés, kávé, könyvek, beszélgetés, könyvesbolt, könyvek és még több könyv.
Sétáltunk több kilométert, megtanultuk, hogy valójában nem éri meg buszozni, mert hát...olyan helyekre visz, amiről még sosem hallottál. Láttunk tekiket és kacsákat. Ettünk fagyit és rizshabot :D  Azok a kis világítós halak még mindig olyaaaan cukiiik *.* Egy nagyon jó kis nap volt. Igazi kikapcsolódás, és az idő is megkímélt minket :)
Köszönöm drága Betti, hogy a mai napot rám szántad, nagyon élveztem és azok a felsők nagyooon jók :D Köszönöm a könyvet és a cuki könyvjelzőt. *.* Remélem mihamarabb találkozunk :) A Somló vár rád :D
Bree

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. jajj de kis aranyos vagy! :)
    Gondolkodtam én is egy blogbejegyzésen, de annyira elfelejtettünk képeket csinálni... :DDD
    Örülök, hogy jól érezted magad és várom a következő talit *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeeen, na majd legközelebb :DDD csináltunk, de az no public :D
      *.*

      Törlés