Összegezzünk :) (1)

Sziasztok! 

Úgy érzem annyi minden történt a bloggal és a Facebook oldallal kapcsolatban, hogy csinálok egy ilyen bejegyzést, amiben Ti is meglátjátok mennyi mindenen mentünk keresztül. :)
🌞Talán nem olvastam annyit, mint szoktam, igencsak sok vizsgám volt, de örülök, hogy nem csalódtam olvasmányaimban. Jamie McGuire: Gyönyörű pillanat című könyvét imádtam, jó hogy kizökkentett a szürke hétköznapokból. Plusz ez a borító egyszerűen fantasztikus *.*
🌞Daniela Sacerdoti: Vigyázz rám című könyve pedig olyan hullámvasút volt a lelkem számára, hogy még mindig kiráz a hideg, ha erre a kötetre gondolok.
Közben még mindig nagy versengés van az idei Aranykönyv díjért, és mint rájöttetek a sok-sok kép és idézet miatt, én nagyon bízom Anne L. Green sikerében :) 

🌞Anne L. Green jóvoltából elolvashattam A Remény hajnala című, friss megjelenésű könyvét, amiben extra, bővített jelenetekkel tudhatjuk meg Amy és Matt történetét *.*
És a 2015-ben megjelent Sötétség fogságában című könyvét, amiről nemsokára értékelés is várható *.* (röviden: Imádtam azt is :D )

🌞 A véletlenek folytán sikerült a régi design-t elrontanom, így gyorsan cselekednem kellett, kialakult a blog új kinézete, remélem tetszik mindenkinek! Bárkinek, bármi javaslata lenne szívesen fogadom, ne tartsátok magatokban! :) 

🌞Csak úgy halkan megjegyzem, hogy olvastam egy fantasztikus, izgalmas könyvet is a hónapban, de arra még várnotok kell, hogy kikerüljön a blogra, mert ez egy titkos akció lesz ;)

🌞Átléptük a 350 like-ot és a 45 feliratkozót. 

🌞Átlépte a blog a 10 000 megtekintést *.* wíííí ennek annyira, annyira örülök! 


Nagyon, nagyon köszönöm neked, aki hozzátettél ehhez, tudom ezek kis számok, de én ennek is örülök :) Remélem nem bántad meg, hogy olvasod a blogomat, bízom benne, hogy segítettem az ajánlásaimmal :) 

Ölelés,
Bree

You Might Also Like

0 megjegyzés