18+

Sylvia Day: Idegen a férjem


„…elképesztően izgalmas…” Booklist
Gray már akkor is lenyűgöző volt, amikor négy évvel ezelőtt érdekházasságot kötött Izabellel. Most viszont egyenesen leírhatatlan. Már nem szeleburdi ifjú, korántsem az; meggyötört férfi lett, akit titkok vesznek körül, és aki nem árulja el, mit tett azóta, hogy eltűnt.
Isabel tudta, hogyan bánjon a hajdani, meggondolatlan ifjonccal, de a férje most… ezt a baljósan szenvedélyes férfit nem lehet megszelídíteni. Vajon Isabel fel meri fedezni önmagában mindazt, amire Gray vágyik, amit követel tőle? Bízik benne annyira, hogy egészen átadja magát neki, az ellenállhatatlan, ám idegen szeretőnek?
Sylvia Day a New York Times és az USA Today bestseller írója, könyvei nemzetközi bestseller listákat is vezettek. Több mint 20 díjnyertes könyve jelent meg, több mint 40 országban. 28 országban vált bestseller íróvá, könyveit több tízmillió példányban adták ki.

Kiadó: Álomgyár
Fordította: Goitein Veronika
Oldalszám: 320 oldal

Köszönöm szépen az Álomgyár kiadónak a recenziós példányt! Ha felkeltette az érdeklődésed, a könyvet ITT rendelheted meg.
Sylvia Day rajongó vagy? Neked el kell olvasnod! ;)

Június elején kivettem Sylvia Day Crossfire sorozatát a könyvtárból. Pár évvel ezelőtt imádtam azt a sorozatot és szerettem volna, ha blogbejegyzésben is elmondhatom, hogy mennyire tetszett. Viszont az első részig jutottam. Nem volt meg a hangulat talán, vagy nem tudom mi történhetett, de akkor félbehagytam. Sosem féltem újraolvasni kedvenc köteteimet, azt mégsem tudtam.

Az Idegen a férjem egy önálló kötet, amellyel Sylvia Day ismét elnyerte nálam a méltó helyet a kedvenc külföldi írók listáján. 


Imádtam! Már az előszó a szívemig hatolt.
Történelmi erotikus regény...Hmm..vajon milyen lehet? Miután elolvastam több ismerősömnek felkeltette a figyelmét a cím. Valóban ütős. A fülszöveg is nagyon jó, de én egy teljesen más történetet kaptam, mint amit vártam. 

Pel és Gray...mindkettőjük múltjában voltak foltok. Egyikőjük sem akart elköteleződni. Szabadok akartak maradni amellett, hogy mindenki másnak eleget tegyenek. Az 1800-as években jár a történet, ahol igenis fontos a rang és a hírnév. Pletykákból pedig sosem elég. Összeházasodtak, és mint két jó barát éltek együtt. Érdekből házasodtak, egyezség szerint. Aztán...Grayson lelépett, egyedül hagyva a feleségét, majd négy év múlva beállított, akarva magának mindent, ami a házassággal jár. Lehet ez túl nyersen hangzik, de ez történt. 

Isabelt egyszer már átverte egy férfi, fél az elkötelezettségtől, nem tud megbízni a férfiakban, így nagyban elutasítja férje akaratát... Szeretőt tart, akitől bármikor megszabadulhat, viszont férje érkezése teljes mértékben felforgatta az életét.

Grayson valóban a régi szoknyavadász, aki minden másnap más ágyát melengeti? Mi van tényleg megváltozott? Ha megérett Isabel szerelméhez?


Ez a regény megmutatja, hogy mennyire változunk mi emberek. Mennyire befolyásolja döntéseinket, életünk minden percét az idő, a történések sorozata. Mindig változunk! Pelnek esélyt kellett adnia Grayson számára. Le kellett dönteni a falakat, aggályait, utat engedni az igaz boldogsághoz. Graysonnak pedig a múltat kellett elengednie. 
Nagyon jó kis jeleneteket olvashattam. A fokozatos kötődés ami kettejük között kialakult nagyon aranyos volt. Még Grayson határozott, kötekedő stílusa is jól jött. Plusz Pel testvérének a románca is jó pont. Két legyet üt egy csapásra az írónő! Nesze neked rokonság, korkülönbség... Ha feléledt a tűz, akkor nincs megállás!

Az éremnek két oldala van, és ez számomra sajnos nem 5 csillagos történet volt. Grayson útját és a történet végét jobban kibonthatta volna az írónő. Hiányzott még pár rész a tökéletesre. Írt már ő hosszabb könyvet is, nem értem ezzel miért habozott :) 

Alapjába véve tetszett a történet. Ez a történelmi-erotikus kombináció nagyon bejött, remélem még olvashatok ilyet az írónőtől! Izgalmas, ébren tartja az olvasót, kiszakítja a megszokottból és bő 200 évvel ezelőttre kalauzolja. Kedvencem lett!

Kedvenc idézetek: 

"- Ó, Rómeó, miért vagy te Rómeó? –szavalta Pel, és az ablaknál álló padocskára telepedett.
- Ugyan, Pel – nyögött Grayson, és nevetve félbeszakította. – Engedjen már be! Hideg van idekint."

"Nem volna jobb kockázatot vállalni, hogy esélye legyen megtartani, mint semmit nem tenni, és bizonyosan elveszíteni?"

"– Úgy gondolom, hogy mélyebb az elköteleződés, ha a hibái ellenére szeretünk valakit, nem pedig azért, mert vakok vagyunk a hibáira."

Értékelés: 

You Might Also Like

0 megjegyzés