Kylie Scott : Taktus

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte.
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!


Kiadó: Könyvmolyképző kiadó (2015)

Oldalszám: 384 oldal

Műfaj: romantikus

Hogy került a kezembe?

Elsőként? Azt hiszem lapozgattam Facebookon, és a KMK oldalán láttam egy idézetet a könyvből. 
Már másnap elolvastam :) 

VÉGRE egy olyan könyv, ami őszintén meglepett! Semmit, ismétlem semmit nem tudtam róla. Spoilerek nélkül kezdtem bele és majd kiköptem a kávémat, mikor megtudtam, hogy Evelyn tök részegen hozzáment egy szexi rocksztárhoz! Aztán jöttek a tetkók, a kínos beszélgetések. Uramatyám, marha vicces volt.

"A fenekemre egy szó volt tetoválva. Egy név: David"

Még most is nevetek, pedig...de, de nagyon vicces! Ha eddig elolvastad az értékelésem, akkor azonnal kezd el. MOST! :) 

Szóval...folytassuk! Amit persze ki lehetett következtetni, hogy azonnali válás kell. Hiszen a csaj úgy
ébred fel, hogy feleség, a csávó teljesen ki van akadva. Viszont egy egész világ tudja, hogy a Stage Dive rockistene már foglalt! Teljesen megértettem Evelyn szemszögét, és egyet értettem abban is, hogy miért nem fogadta el Adrianék ajánlatát. Ellenszenves egy alak. 
Nagyon jók voltak a Mal jelenlétében játszódó részletek. +humor, és egy kicsit feszegette a húrokat Davidnél, ami meglehetősen tetszett. 

"– Na, rajta, villants egy mosolyt Mal bácsira! Igazából nem akarsz te szomorkodni!
Rámosolyogtam. 
– Olyan erőltetett volt, hogy én szégyellem magam miatta! Ezzel soha senkit nem fogsz megetetni. Próbálkozz még egyszer!
Megpróbáltam jobban odatenni magam, és olyan szélesen mosolyogtam, hogy az arcom is belesajdult.
– Azt a rohadt életbe! Most meg olyan vagy, mint akinek csikar a hasa!"

Evelynt néha nem értettem meg, kicsit sokáig húzta a végén a drótót, és kicsit elnyújtottnak éreztem a folyamatos visszautasítást, de becsülöm David kitartását. 
Örülök, hogy kicsit belepillanthattunk a banda életébe és minden tagról véleményt alkothattam, mint olvasó.
Emellett annak is örülök, hogy mindegyik tagnak külön könyvet tervez az írónő, tehát HURRÁ! nincs vége a mesének :) 

"– Hova megyünk? – kérdeztem Davidtól. – Nem mindegy? Ki a világból."

Pár nap, hogy megismerjék egymást, és, hogy talán megváltozzon az egész helyzet. Annyiraaa romantikus volt az egész, szerintem ha valaki elolvassa nem is akarna többet. Átlagos kérdések, érdekes helyzetek. Nagyon jó párt alkotnak, Davidnek pedig egy ilyen csajra/feleségre van szüksége. Evelynnek pedig Davidre. Sőt, mindenkinek szüksége van egy Davidre :P vagy egy könyves szereplőre. Szerintem kis dobozkákban kellene tartani őket, és kivenni azt, akire leginkább szükséged van, az adott helyzetben :D

"Itt az ideje, hogy végre átvegyem az irányítást az életem fölött."

Kedvenc karakter : Mal <3 nagyon vicces volt :D imádtam

Kedvenc részlet :

"– Ráadásul így még soha senki nem kérte meg a kezem, mint te.
– Aha, na persze. Azt hiszem, így is eleget hallottam. – A két kezem mögé rejtettem az arcom, ő meg hangosan hahotázott.
– Nyugi! – mondta. – Nagyon aranyos volt.
– Aranyos?
– Az aranyossal nincsen semmi baj.
Megállt egy benzinkútnál, épp az egyik kútfej előtt.
– Nézz rám!
Elvettem a kezem az arcom elől.
David átható tekintettel figyelt, és gyönyörű arcán jókedv csillant.
– Azt mondtad nekem, hogy szerinted nagyon kedves pasi vagyok. És nagyon örülnél, ha felmennék veled a szobádba, szeretkeznénk, és aztán egy kicsit lógnánk még együtt, már ha engem is érdekel a dolog.
– Hűha! Klassz dumám van! – nevettem."

Értékelés :  nálam vitt mindent. Egy könyv, ami megmosolyogtat, megnevettet. szomorúvá tesz, majd ismét megnevettet. Egy könyv, amit bármikor elővehetsz. :)


You Might Also Like

0 megjegyzés