Jamie McGuire : A Sötétség és a Fény angyalai



Hogy került a kezembe?
Egy napos szombati nap volt...amikor nem volt mit olvasnom :( aztán jött Barbi, aki megoldotta a problémát :)


Nagyon régen olvastam fantasy műfajú könyvet. Azt hiszem utoljára Nalini Singh egy remekművét, valamikor februárban.
Jamie McGuire-t szerintem mindenki ismeri. Ha esetleg nem akkor keress rá, böngéssz és pótold azonnal :D Nagyon jó írőnő, és számomra jó pontot kapott fantasy írásra is. 


Nagyon érdekesen indult, vagyis inkább teljesen átlagosan. Aztán kicsit meglepődtem, hogy Nina beült egy idegen pasas mellé egy taxiba. Kíváncsian vártam mi fog történni.
Romantikus dolgok ezerrel, szerelmi háromszög...amit nem nagyon szeretek. Sajnálom Ryan, de az elején azt akartam, hogy halj meg :) bocsi.

Nagyon tetszett a könyv világa. A Sötétség és a Fény angyalai, a hierarchikus viszonyok, a Pokol - Menny. Mikor Lucifer megjelent nem tudtam hova nézzek. :D Párszóban:  Nagyon Jó Volt! 

Nina kicsit túlságosan ragadós típus. Folyton Jared nyakán. Néha túl sok volt belőle. És kicsit idegesítőek voltak a "legyél már őszinte a rohadt életbe" rohamai az elején. Kicsit túl hisztis volt számomra. És az is, hogy őrölte és hibáztatta magát minden miatt. Eszembe jutott a Twilight Bella Swan-ja néha.
Jared.....hjajj Jared! Hős szerelmes, aranyos, védelmező, édes.... és sorolhatnám :)  Viszont néha idegesített ezzel a sok " Szerelmem így, szerelmem úgy, Szerelmem, Szerelmem......" uhh, értem, hogy szerelmes, nade :D túl nyálas volt számomra.

"A türelem olyan erény, amivel nem rendelkezem."

Beth, Kim, Ryan :) nagyon szerettem őket. Ryant egyre jobban megkedveltem, és a vállalati szlogenjei....le a kalappal, már én is tudok párat :D 


 "– Miért vagy olyan jó hozzám? – kérdeztem, amikor az ágya melletti éjjeliszekrényről egy csomó papír zsebkendőt nyomott a kezembe. 
    – Mert megérdemled. – Úgy nézett rám, mintha ezt már tudnom kellene, én meg önkéntelenül is elmosolyodtam. 
    – Azt hiszem, ez a L’Oréal szlogenje – jegyeztem meg. 
    – Ja, én inkább arra gondoltam, hogy „Talán ilyennek született”. 
    – Talán Maybelline-é? – gúnyolódtam. 
    Rám bökött. – Szuper vagy! 
    – Bármi ér, tovább mész – mosolyogtam, és a tenyerembe hajtottam a fejemet. 
    Vállat vont. – Néha kókusz, máskor mókus."

Claire: először bunkónak tűnt, kis gonosz hugicának, de aztán egyre rendesebb csaj lett. Aztán végre megszerette azt a személyt, akit kellett :)
Bex: IMÁDTAM. Csupa nagybetűvel. A legkedveltebb mellékszereplő, szerettem a jeleneteit, eszméletlen kölyök. Örülök, hogy az írónő ilyenre teremtette :) 

A történetről:
Jól felépített, romantikus fantasy. Trilógia. E/1 személyben, Nina szemszögéből. Csavarokkal, fordulatokkal, sok szereplővel. Néha kicsit gondom akadt a nevekkel, mert nem tudtam eldönteni, hogy akkor most ki a jó és ki a rossz? És voltak benne kicsit abszurd dolgok is ( pl: éden :) de ez már spoileres, tehát ha érdekel írd meg nekem lent hozzászólásban)
Összességében nagyon jó történet, szerelemmel, halállal, kalanddal, álmokkal és boldogsággal :)


Információs-pult :
Oldalszám
Az őrző : 472 oldal.
A jóslat : 324 oldal.
Az éden : 288 oldal.

Kiadó : Maxim kiadó

Műfaj: fantasy, romantikus

Kedvenc karakter : Bex :) ❤
Kedvenc részlet: -

Értékelés: néha a Twilight, néha a Végzet ereklyéi jutottak róla eszembe, nem rossz, de lehetett volna jobb is :)

You Might Also Like

0 megjegyzés