Blogprojekt #5


Ötödik résztvevőm szintén az Álomgyár kiadónál jelentette meg művét, a Szemtanút, ami nálam hatalmas sikert aratott. Imádtam azt a könyvet! Olvassátok el az értékelésem róla, és ha felkeltette érdeklődéseteket, ne habozzatok! Megéri! :) Carrie Cooper nagyon aranyos, közvetlen, barátságos. Alig várom, hogy októberben újra találkozzunk! :) 

Kedvenc szín:
türkiz, fehér

Kedvenc étel, ital:
paprikáscsirke nokedlivel, jó hideg ásványvíz vagy limonádé

Kedvenc film:
Hű de sok van! J V mint vérbosszú, P.S. I love you, A Gyűrűk ura trilógia és még sorolhatnám…J

Kedvenc könyv:
Hemingway: Akiért a harang szól; Agatha Christie összes J; Pilinszky meséi! (mert van olyan, és mind csodaszép); és annak ellenére, hogy az iskolában nem volt a szívem csücske, ma már az egyik kedvenc költőm: Petőfi Sándor, mert szerintem zseniális.


Kedvenc zene:
Kicsit eklektikus a zenei ízlésem… is J: Michael Jacksontól az Audioslave-en át a komolyzenéig rengeteg mindent szeretek. Néhány szám, előadó akit kiemelnék: Garou: Je suis le meme (sokat hallgattam A szemtanú írása közben J) Lana del Rey (A második rész írása alatt hallgattam rengeteget), legújabb kedvencek: Rag ’n Bone Man, Disturbed: The Sound of Silence.

Kedvenc kiegészítő (táska, karkötő, nyaklánc stb.):
Lehet, hogy nagyon szentimentális leszek, de a jegygyűrűm és az eljegyzési gyűrűm. Egyszerűek, mégis a hozzájuk kapcsolódó eszmei és érzelmi érték számomra felbecsülhetetlen.

Hobby:
Olyan szerencsés vagyok, hogy a hivatásom egyben a hobbym is (gyógypedagógusként dolgozom), írás J, olvasás, régen kézműveskedtem (üvegfestés, gyertyakészítés), na és persze a kislányom után rohangálás J

Köszönöm a szuper válaszokat, és, hogy támogattál a projektben! :)

Kövesd az írónőt: Carrie Cooper, Könyvei, Könyvpremier :)

You Might Also Like

0 megjegyzés