Blogprojekt II. #6

A mai nap egy szintén egy nagyon jó barátnőmé. Ismerjétek meg Niitaabell-t <3



1. Mióta blogolsz? Pár mondatban összefoglalnád, miért csinálod és mi vezérelt arra, hogy könyves oldalt vezess? 

Sziasztok! Először is szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy részt vehetek ezen a projekten. Nagyon megtisztelőnek tartom, hogy én is bekerültem a kiválasztottak közé! Bettina vagyok, bár sokan Niitaa néven ismertek, mint a Niitaabell Világa blog szerkesztőjét. A blogom nemsokára ünnepli majd az első születésnapját, ami hatalmas örömmel tölt el. Tavaly év végén, mikor eldöntöttem, hogy megnyitom a saját oldalamat, még nem is sejtettem, hogy ennyire sok ember figyelmét fogja felkelteni. Elsősorban magamnak írtam, mert nagyon szeretek olvasni, s szeretem az olvasmányaimat számon vezetni. Jó róla írni egy kis benyomást, hogy a későbbiekben, ha szóba kerülne, ezt visszaolvasva tudjam, pontosan mit is váltott ki belőlem. Szóval így indult ez az egész. Aztán rátaláltam a hangomra, s már sokkal nagyobb örömöt okozott, mint a kezdetekben. Félre értés ne essék, első pillanattól kezdve élveztem, de volt egy pont, ahonnan átlépett egyfajta önmegvalósítási projektbe. Azóta nem csak könyvértékelések kerülnek fel, hanem személyes gondolatok is, de pont ettől szép az egész. 
Külön öröm, hogy olyan sikereket érhettem már el, amikre álmaimban sem gondoltam. Ilyen például a több kiadóval történő együttműködés vagy az írókkal kialakított személyesebb kapcsolat is. Mindig boldog vagyok, ha látom, hogy valamilyen felületen visszaköszön egy tőlem idézett mondat, de még mindig az okozza a legnagyobb örömet, mikor kapok egy levelet egy olvasómtól, hogy az én indíttatásomra olvasott el egy könyvet, s nagyon szépen köszöni, mert neki is a kedvence lett. 
Az eddigi legnagyobb élményem, mikor a könyvesboltba, ahol dolgozom, odajött hozzám egy vásárló, s úgy keresett egy számomra kedvenc könyvet, hogy az egyik blog ajánlatában olvasta, s mikor rákérdeztem, melyiken, kiderült, hogy pont az enyémen. Leírhatatlan az, amit akkor éreztem. :)

2. Ki vagy te? Jellemezd magad maximum 5 mondatban ;)

Mit is mondhatnék magamról? Mint látjátok, egy jó beszélőkével megáldott teljesen hétköznapi lány vagyok, aki rajong a könyvekért és az állatokért. Próbálom a nap minden percét teljes valójában megélni, hisz minek töltsem az időt felesleges szomorkodással és idegeskedéssel, hogyha nevetni is lehet? Szóval igen, ez vagyok én: az örök mosolygós, bolondos könyvmoly.

3. Kedvenc ételed?

Tyűha… Hát nagyon szeretem a hasamat, ez meg is látszik… de úgy is a vőlegényemre kenem, hogy túl jól tart! Mosom kezeimet! Kedvencem alapvetően nincs. Nagyon sok mindent szeretek, főleg ha van rajta sajt. Rengeteg sajt. Illetve tenger gyümölcse. Ezeket nagyon szeretem! 



4. Kedvenc italod?

A kutyulós kávé. Normálisat nem iszok, csak ezt a Nescafé 3 in 1-et, de azt nagyon szeretem. Ezen kívül a zöld teáért is oda vagyok.

5. Kedvenc könyved? ( Csak egyet..na jó...kettőt. :D /Könyvsorozat is lehet)

No, ez nem szép dolog! Hogyan lennék képes egyet vagy kettőt kiválasztani? Képtelenség! De ha nagyon muszáj választani, akkor elárulom nektek, hogy az a könyv, ami a legnagyobb hatással volt rám Kim Holden tollából a Bright Side volt, illetve az évben olvasott könyvek közül R. Kelényi Angelika: Az ártatlan – Bűnös örömök városa a favoritom.



6. Kedvenc idézeted

Diana Gabaldon: Outlander – Idegen könyvéből hoznám a kedvencemet:

"„– Nem te vagy az első lány, akit megcsókoltam – mondta lágyan. – De esküszöm, te leszel az utolsó.”

Magyaráznám is, hogy miért jelent ennyire sokat nekem ez a mondat. Mikor a vőlegényemmel jó pár évvel ezelőtt összejöttünk eléggé bizonytalan voltam magammal kapcsolatban. Mindent túlgondoltam, s rettenetesen stresszeltem magam a saját gondolataimmal. Négy napja találkoztunk először, s két napja voltunk együtt. Tudom, nagyon korán összejöttünk, de higgyétek el: szerelem volt első pillantásra, pedig én ebben nem hiszek. Mégis… Szóval már ott felkészítettem, hogy mellettem mire készüljön, s szó szerint ez hangzott el a szájából.  Tavaly nyáron kaptam meg tőle ajándékba a már magyarul megjelent Outlander részeket. Mikor ezt a részt elolvastam… akaratlanul is elmorzsoltam mosolyogva egy könnycseppet. Belegondoltam, azóta mennyi mindenen mentünk már keresztül, mennyi akadályt gördített az élet elénk, de mindent képesek voltunk túlélni egy nagyobb összeszólalkozás nélkül.



7. Hobbid a blogoláson kívül 

Az olvasás, de szerintem ez evidens. Emellett imádok kutyát sétáltatni. Jelenleg sajnos erre nincs lehetőségem, de ami késik, nem múlik. Szeretem még nagyon a víz közelségét, szóval egy tóval, vagy folyóparttal teljesen le lehet venni engem a lábamról. Legyen bármilyen idő. Imádok a szélén üldögélni. Ja, és imádok kirakózni is! :)


Köszönöm szépen, hogy részt vettél a projektben! ❤

ˇNiitabell Világaˇ


You Might Also Like

0 megjegyzés