Vi Keeland: Bossman - A beosztott


Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.

Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról. 
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez. 

Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott. 
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott. 
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak. 
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról. 

Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 400 oldal
Fordította: Leyrer Ginda



Az első emlékem Vi Keelandről, hogy egy nap nézegettem külföldi könyveket és szembe jött velem egy borító ezzel a szöveggel: Dear Bridget, I Want You. A borítót és a könyvet IDE kattintva érhetitek el, remélem egyszer magyarul is megjelenik majd. 
Na, de térjünk vissza A beosztotthoz. Amióta az Álomgyár kiadó beharangozta a könyv érkezését alig vártam, hogy olvashassam. Nem is mondok újat, hogy amint kezeim közé kaptam, el is kezdtem. Egy ültő helyemben kiolvastam. Faltam az oldalakat. 


"Ha tudni akarod kié a szíved, nézd meg merre visz a lábad, amikor hagyod szabadon csatangolni."
(Ismeretlen szerző)


Kezdjük a külsőségekkel. Sok helyen olvastam, hogy a magyar borító nem adja át a könyv eredeti hatását. Sajnos el kell fogadnunk, hogy, ha az eredeti borítót valamilyen okból kifolyólag nem sikerült használni, más lesz. Valószínűleg a kiadók próbálnak hozzá hasonlót teremteni, hisz mi vagyunk a célközönség, és valljuk be, a könyv borítója egy hatalmas dolog, de mindenki igényét egyszerűen lehetetlen kielégíteni. Mindig lesz valaki, akinek nem tökéletes. Viszont szerintem ez a borító eszméletlen jóra sikeredett! Tetszenek rajta a színek, a pasi is, és  a nő, ahogy a csokornyakkendőt igazgatja...szinte életre kel a kép. Nem gondoljátok? 

Ez az első könyvem az írónőtől, de engem kilóra megvett a stílusával. Nem volt se túl romantikus, se túl erotikus. Már az első oldalaknál magához láncolt, és nem engedett. Annyira humoros, annyit lehet rajta nevetni. 
Mit teszünk, ha a bizonyos randi egyszerűen elviselhetetlen? Felhívjuk a barátnőnket, hogy mentsen már ki minket. Ám, a mentőakcióba belerondít egy elviselhetetlenül tökéletes pasi. Talán ez a randi mégsem lesz olyan unalmas? 
Szórakoztató szófordulatok, helyzetek, amikben még én is elpirultam. Chase Parker mindenkit levesz majd a lábáról! Itt van ez a pasi, aki kiment egy borzalmas beszélgetésből, közös történeteinkről mesél, holott 5 perce láttam először. Mindemellett vonzó, és tökéletes társaság. Igazi álompasi. ❤

"- Mondd, hogy ez a tündér itt dolgozik! 
- Így van. 
- A fenébe is, imádom az állásomat."

A regényt Reese és Chase szemszögéből követhetjük, ám a történet elején Chase múltját ismerhetjük meg, melyben válaszokat kapunk félreérthető viselkedésére. Reese egy kétségbeesett nő, aki keresi a szerelmet, amit eddig csak hibás formában kapott meg. Chase pedig...amellett, hogy termékeivel nők tízezreit boldogítja, tovább akar lépni múltja árnyékából. 


"Miért nem te vagy a megfelelő férfi a számomra, Chase?"

Vajon megengedhető-e egy munkahelyi viszony? Megéri belefektetni energiát? Mi lesz, ha rosszul sül el? Te kockáztatnád a saját munkád, a munkatársaidét és a cég életét? 

Vagy mi van akkor, ha nem is erről szól az egész, hanem az érzésekről? A félelmekről. Mi van, ha minden csak egy védekezés, egy lepel, amivel a valós dolgokat letakarjuk, helyette valótlan érvekkel dobálózunk?


Vi Keeland Magyarországon megjelent első könyve egy igazi kikapcsolódás.
Pikáns, szenvedélyes...valóságos humorbomba!
A tökéletes vasárnapi olvasmány. 
Igazi kényeztetőregény. 
Nem tör össze, nem szakad meg az olvasása közben a szíved, mégis imádod! Mert könnyed, olvastatja magát és cseppet sem unalmas! 

Értékelés: 



Rendeld meg most kedvezményesen ITT!

You Might Also Like

2 megjegyzés